🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  2. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  3. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28486.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اولین گزارش مالی شیائومی به عنوان شرکت سهامی عام منتشر شد

شرکت چینی شیائومی در اولین فصل مالی اش به عنوان یک شرکت سهامی عام موفق به کسب سود 2.1 میلیارد دلاری شده است. سهام این شرکت تیرماه گذشته برای اولین بار عرضه و 4.7 میلیارد ...

شرکت چینی شیائومی در اولین فصل مالی اش به عنوان یک شرکت سهامی عام موفق به کسب سود 2.1 میلیارد دلاری - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر محلات استان مرکزی - شده است.

سهام این شرکت تیرماه گذشته برای اولین بار عرضه و 4.7 میلیارد دلار ارزش گذاری شد، اما قیمتشان از آن تاریخ پیوسته در حال افت بوده است. این کمپانی چینی امروز اعلام کرد درآمدهایش در سه ماهه دوم سال 2018 68 درصد رشد داشته و به 6.6 میلیارد دلار رسیده، که از این مقدار 2.1 میلیارد دلار آن سود خالص بوده است. اما عرضه سهام در همین بازه زمانی 1.1 میلیارد دلار هزینه در بر داشته است.

این نتایج باعث رشد 1.6 درصدی ارزش هر سهم این شرکت و رسیدنشان به مقدار 2.25 دلار شد. اگرچه این عدد با نقطه اوج 2.75 دلاری که شیائومی قبلا به آن رسیده بود فاصله زیادی دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر محلات استان مرکزی

بخش عمده درآمدهای شیائومی در این بازه زمانی از فروش تلفن های هوشمند حاصل - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر محلات استان مرکزی - شده است. کمپانی مورد بحت در این بازه سه ماهه 32 میلیون موبایل فروخته که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی 44 درصدی تجربه کرده است. فروش بالای بخش موبایل 67 درصد درآمدهای شیائومی در این بازه زمانی را به نام خود ثبت کرده است.

فروش دستگاه های هوشمند دیگر مانند تلویزیون ها و دستبندهای شیائومی نیز بیش از 100 درصد رشد داشته و با در آمد 1.5 میلیارد دلاری، به دومین منبع مالی شیائومی تبدیل شده اند.

درآمدهای شیائومی نسبت به مدت مشابه سال قبل 68 درصد رشد کرده

سرویس های اینترنتی دیگر منبع درآمد این کمپانی چینی اند و این شرکت در همین بازه 585 - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر محلات استان مرکزی - میلیون دلار نیز از این قسمت درآمد داشته است. کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر محلات استان مرکزی - فعال ماهانه سرویس - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر محلات استان مرکزی - های اینترنتی شیائومی هم از 146 میلیون نفر به حدود 207 میلیون نفر رسیده اند.

علاوه بر این 36 درصد درآمد های شرکت چینی شیائومی مربوط به خارج خاک چین بوده  که نسبت به پارسال - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر محلات استان مرکزی - 151 درصد افزایش یافته است، و اکثر آن هم مربوط به بازار هند مربوط می شود. یکی از اقدامات این شرکت برای رشد در این کشور عرضه تلفن Poco F1 بود که مشخصات سخت افزاری پرچمداران را با کسری از قیمت آن ها برای کاربران فراهم می کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone