🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35561.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

درآمد 100 میلیون دلاری فورتنایت روی iOS، پابجی موبایل را مجبور به کپی برداری کرد

فورتنایت موبایل در ماه اولیه انتشار خود توانست 25 میلیون دلار درآمدزایی کند و بعد از 45 روز هم فروشش را به 50 میلیون دلار رساند. حالا با توجه به داده‌های وب‌سایت آماری «سنسور تاور» ...

فورتنایت موبایل در ماه اولیه انتشار خود توانست 25 میلیون دلار درآمدزایی کند و بعد از 45 روز هم فروشش را به 50 میلیون دلار رساند. حالا با توجه به داده‌های وب‌سایت آماری «سنسور تاور» (Sensor Tower) بازی در 90 روز توانسته به درآمد 100 میلیون دلاری برسد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محمودآباد استان مازندران - و فاصله‌اش را با پابجی موبایل بیشتر کند.

جالب اینجاست تمام این موفقیت‌ها در حالی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محمودآباد استان مازندران - به دست آمده‌اند که بازی فعلا تنها برای - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محمودآباد استان مازندران - iOS منتشر شده و براساس گفته اپیک گیمز تا پایان تابستان امسال فورتنایت روی دیوایس‌های اندرویدی هم به انتشار خواهد رسید. برای مقایسه بد نیست بدانید که نسبت به دیگر عنوان پرفروش سبک بتل رویال یعنی Knives Out، فورتنایت موبایل در مدت زمان مشابه 335 درصد بیشتر فروخته - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محمودآباد استان مازندران - است.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محمودآباد استان مازندران

البته بازی با وجود فروش بالایش، همچنان نتوانسته رکورد فروش سه ماهه نسخه iOS کلش رویال را بشکند که این مسئله را می‌توانیم به عدم عرضه فورتنایت موبایل در کشور چین ربط دهیم. نسخه iOS فورتنایت همچنان در منطقه چین انتشار نیافته و با توجه به محبوبیت زیاد موبایل گیمینگ در شرق آسیا، اگر این اتفاق می‌افتاد ممکن بود فورتنایت موبایل به فروش خیلی بیشتری دست پیدا کند.

علت اینکه پابجی موبایل در آمار بالا جایگاهی ندارد این است که سنسور تاور از 60 روز پیش فروش بازی را زیر نظر گرفته و در این مدت هم پورت گوشی پابجی نتوانسته به درآمد 100 میلیون دلاری برسد. تخمین‌های سنسور تاور نشان - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محمودآباد استان مازندران - می‌دهند که در این دو ماه نسخه iOS پابجی موبایل تنها 5.2 میلیون دلار فروخته است؛ بیش از 10 برابر کمتر از فورتنایت در مدت زمان مشابه.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محمودآباد استان مازندران
روزهایی که طول کشید بازی‌ها به درآمد 100 میلیون دلاری برسند.

البته تنسنت، ناشر پابجی موبایل، از این فاصله درآمدی زیاد دو بازی آگاه بوده و به همین خاطر تصمیم گرفته تا از سیستم پرداخت‌های درون برنامه‌ای فورتنایت الهام بگیرد؛ در فورتنایت هر سه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محمودآباد استان مازندران - ماه یک - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محمودآباد استان مازندران - بار فصل جدیدی از بازی آغاز می‌شود. هر فصل هم جدا از امکانات مختلفش، لباس و آیتم‌های ظاهری جدیدی به بازی اضافه می‌کند.

نکته اینجاست اپیک گیمز قابلیتی را فراهم کرده تا - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محمودآباد استان مازندران - بازیکن‌ها تنها با پرداخت 9.99 دلار بتوانند به لباس‌ها و تجهیزات ظاهری خاصی که در طول بازی نمی‌توان به دست آورد دسترسی پیدا کنند. پابجی نیز به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محمودآباد استان مازندران - تازگی دقیقا چنین سیستمی را با نام Event Pass پیاده نموده است. اگر می‌خواهید تجربه‌ای شبیه به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محمودآباد استان مازندران - فورتنایت روی اندروید داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم Creative Destruction را از دست - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محمودآباد استان مازندران - ندهید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهاره نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
میتونم یه سوال بپرسم تعمیرچی منطقه شهرک سرو محمود آباد محمودآباد تعمیرات مایکروفر توشیبا EG42P(BS) داره؟
پاسخ: بله در شهرک سرو محمود آباد شهر محمودآباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone