🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  3. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  4. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28663.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی اوپو رینو سازوکار عجیب دوربین سلفی را آشکار می‌کند

اوپو مدتی قبل از پرچمدار جدیدش در دو نسخه رینو و رینو 10X زوم ادیشن رونمایی کرد و حالا اولین تصاویر از کالبدشکافی این گوشی و دوربین عجیب آن منتشر شده است. اوپو رینو به ...

اوپو مدتی قبل از - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان - پرچمدار جدیدش در دو نسخه رینو و رینو 10X زوم ادیشن رونمایی کرد و حالا اولین تصاویر از کالبدشکافی این گوشی و دوربین عجیب آن منتشر شده است.

اوپو رینو به یک دوربین سلفی جهنده عجیب و غریب مجهز است که در قالب بخش مثلثی شکل شبیه باله کوسه از بالای بدنه خارج می شود. اطلاع از سازوکار - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان - به کار رفته برای پیاده سازی چنین سیستمی کالبدشکافی آن را هیجان انگیز می سازد.تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان

پس از باز کردن - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان - بدنه مشخص می شود که پنل عقب به چیپ NFC متصل شده. اولین چیزی که جلب توجه می کند مکانیزم دوربین جهنده و ماژول سه گانه با قابلیت زوم ۱۰ برابری است. نیاز به فضا برای این ساختار باعث شده مادربورد نسبت به مدل های - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان - مشابه جمع و جورتر باشد.

مادر بورد با بهره گیری از فویل های مسی یکپارچه در هر دو طرف به خوبی حرارت اضافی را پراکنده می کند. علاوه بر این در اطراف هسته های پردازنده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان - از ژل و گریس سیلیکونی استفاده شده که به خنک نگه داشتن آن - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان - کمک می کند.

بخش جهنده رینو 10X زوم ادیشن دوربین سلفی، اسپیکر مکالمه، - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان - میکروفون و فلش عقب را در یک ساختار چرخشی نامتقارن با هم ترکیب - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان - می کند. یک موتور استپر هم برای حرکت دادن بخش مثلثی در سمت راست تعبیه شده که با بکارگیری چرخ دنده هفت دندانه‌ای صدای حرکت آن تا حد ممکن کاسته شده. ریل حرکتی هم از فریم فلزی ساخته شده که ثبات بالایی را به - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان - ارمغان می آورد.

دوربین سه گانه اوپو رینو 10X زوم ادیشن شامل سنسورهای ۴۸، ۸ - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان - و ۱۳ مگاپیکسلی تله فوتو است - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان - که در چیدمان L شکل کنار هم قرار گرفته اند. هرچند لنز پریسکوپ با ابعاد ۱۱.۵ در ۵.۷ در ۲۴.۵ میلی متری در پوشش فلزی جداگانه ای جا خوش کرده است. پس از باز کردن آنها مشخص می شود که سایز لنزها و منشور به مراتب بزرگتر از حالت عادی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone