🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آوج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  4. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  5. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28659.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

هکرها قادر به جعل آدرس سایت‌ها در کروم هستند

یک توسعه دهنده وب آسیب پذیری امنیتی ساده ای در گوگل کروم نسخه موبایل پیدا کرده که از نحوه نمایش نوار آدرس این اپلیکیشن سو استفاده می کند. امروزه برای انجام حملات سایبری نیازی به ...

یک توسعه دهنده وب آسیب پذیری امنیتی ساده ای در گوگل کروم نسخه موبایل پیدا کرده که از نحوه نمایش نوار آدرس - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آوج استان زنجان - این اپلیکیشن سو استفاده می کند.

امروزه برای انجام حملات سایبری نیازی به پیدا کردن باگ های امنیتی بزرگ در سیستم ها نیست بلکه خرابکارها با یک اسکرین شات و چند خط کد نویسی می توانند برای کاربران مشکل ایجاد کرده و یا از اطلاعات آنها سو استفاده کنند.

در روشی که یک توسعه دهنده به نام «جیمز فیشر» پیدا کرده، هنگام اسکرول به سمت پایین صفحه نمایش یک نوار آدرس - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آوج استان زنجان - جعلی نمایش داده شده و تا باز کردن یک صفحه جدید، این نوار حذف نخواهد شد. فرد حمله کننده همچنین صفحه را طوری دستکاری می کند که کاربر با بالا بردن صفحه قادر به دیدن نوار آدرس واقعی نباشد.

این روش فعلا فقط بر روی مرورگر کروم قابل پیاده سازی است اما به صورت تئوری می توان از آن برای مختل کردن - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آوج استان زنجان - عملکرد مرورگرهای دیگر و حتی المان های قابل کنش - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آوج استان زنجان - آن ها استفاده کرد. به عبارتی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آوج استان زنجان - دیگر، افراد خرابکار - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آوج استان زنجان - می توانند یک سایت جعلی با ظاهر مشابه وبسایت اصلی درست - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آوج استان زنجان - کنند. در این حالت تنها راه پی بردن به ماهیت اصلی سایت نگاه کردن به نوار آدرس واقعی آن بوده و با وجود این آسیب پذیری امنیتی نوار آدرس واقعی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آوج استان زنجان - نیز از دید کاربر پنهان می ماند.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آوج استان زنجان

تیم Google9to5 در این رابطه گفته که برای نمایش نوار آدرس اصلی، احتمالا یک بار قفل کردن گوشی و سپس باز کردن آن راه گشا باشد. البته چنین روشی یک راه قطعی برای حل مشکل نبوده و ممکن است برای مقابله با این آسیب پذیری امنیتی پاسخ گو نباشد. مشکل دیگر اینکه کاربران بسیاری از وجود چنین - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آوج استان زنجان - راه حل هایی آگاهی نداشته و به سادگی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آوج استان زنجان - در این تله گرفتار می شوند.

پیشتر نیز خبرهایی از آسیب پذیری مرورگر نسخه دسکتاپ گوگل کروم منتشر شده بود که امکان تحت کنترل گرفتن کامپیوتر کاربران را به هکرها می داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهگل نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
آیا میتونم یه سوال بپرسم فاطمیه آوج هم سرویس کار اجاق گاز و فر ایندزیت دارید
پاسخ: بله در فاطمیه شهر آوج خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone