🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  2. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28647.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

موتورولا در تلاش برای ساخت موبایلی که عمودی تا می شود

اخیرا تصاویری تایید نشده از گوشی موتورولا به نام «RAZR V4» در سایت Weibo افشا شده است. البته پست مربوط به این تصاویر بعدا از روی این سایت حذف و در Slashleaks آپلود شد. اگر این رندرها ...

اخیرا تصاویری تایید نشده از گوشی موتورولا به نام «RAZR V4» در سایت Weibo افشا شده است.

البته پست مربوط به این تصاویر بعدا از روی این سایت حذف و در Slashleaks آپلود شد. اگر این رندرها واقعی باشند اولین تصاویر این گوشی بعد از انتشار - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فارس استان فارس - پتنت آن در اوایل سال 2019 میلادی هستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فارس استان فارس

این تصاویر نشان می دهند که اسمارت فون RAZR V4 موتورولا یک نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فارس استان فارس - تاشو با بریدگی قطره ای دارد. به گفته سایت GSMArena، یک پایه شارژ بی سیم وایرلس در کنار سایر لوازم معمول درون جعبه منشور شکل این گوشی قرار گرفته است. البته با توجه به تعداد و نوع لوازمی که در این جعبه قرار گرفته، به نظر می رسد تصاویر مربوط به نسخه ویژه بسته بندی RAZR V4 باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فارس استان فارس

آنطور که از عکس ها پیداست، ظاهر گوشی با پتنت آن شباهت زیادی دارد. البته فعلا نمی توان تشخیص داد که - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فارس استان فارس - آیا شایعات در مورد - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فارس استان فارس - صفحه نمایش ثانویه جلوی دستگاه درست - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فارس استان فارس - هستند یا خیر.

بر خلاف رقبایی مثل سامسونگ و هواوی، گویا RAZR به صورت عمودی تا می شود. این طراحی یعنی گوشی جدید موتورولا حمل و نقل آسان تری خواهد داشت. به گفته روزنامه وال استریت، این اسمارت فون در هنگام عرضه 1500 دلار قیمت خواهد شد.

هنوز تاریخ عرضه دقیق گوشی موتورولا مشخص نشده اما این شرکت در ابتدای کار ساخت آن - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فارس استان فارس - اعلام کرده بود که اسمارت فون تاشوی جدیدش را همزمان با رقبا عرضه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فارس استان فارس - خواهد کرد. بنابراین با توجه به اینکه سامسونگ عرضه فولد را به تاخیر انداخته و مدل Mate X هم با تاخیر به بازار خواهد آمد، باید دید اسمارت فون جدید موتورولا چه زمانی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone