🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  2. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  4. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  5. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28645.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اسنپ با رسیدن به ۱۰۰ شهر، در همه استان‌های ایران فعال شد

با گذشت بیش از ۴ سال از آغاز فعالیت شرکت اسنپ، خدمات این سامانه هوشمند حمل‌ونقل از مرز ۱۰۰ شهر عبور کرد و شهروندان در سراسر ۳۱ استان کشور می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن ...

با گذشت بیش از ۴ سال از آغاز فعالیت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - شرکت اسنپ، خدمات این سامانه هوشمند حمل‌ونقل از مرز ۱۰۰ شهر عبور کرد و شهروندان در سراسر ۳۱ استان کشور می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن در سریع‌ترین زمان و با قیمتی به صرفه درخواست خودرو دهند.

با اضافه شدن - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - ۶ شهر بیرجند، ورامین، جهرم،‌فسا، زرین‌شهر و شهرضا از ۴ استان کشور به فهرست شهرهای محل فعالیت اسنپ، خدمات این سامانه در تمام ۳۱ استان ایران در دسترس است. اسنپ به رسم همیشگی، بعد از ورود و فعالیت در شهرهای جدید، برای هر یک از کاربرانی که اولین سفر خود را از طریق اسنپ تجربه می‌کنند سفر رایگانی (تا - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - سقف ۶۰۰۰ تومان) - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - در نظر گرفته است. کدهای تخفیف هر یک از ۴ شهر به این شرح است:

– شهر بیرجند در استان خراسان جنوبی با کد تخفیف: Hi-BJ

– شهر ورامین در استان تهران با کد تخفیف: Hi-VN

– - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - شهرهای جهرم و فسا در استان - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - فارس با کد تخفیف: Hi-JF

– شهرهای زرین‌شهر و شهرضا در استان اصفهان با کد تخفیف: Hi-ZS

روابط عمومی اسنپ همچنین در گزارش - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - خود اشاره کرده است که اکنون نزدیک به ۵۰۰ هزار راننده فعال در این پلتفرم اینترنتی مشغول به فعالیت هستند. از سوی دیگر این سامانه برای بیشتر از ۱۰۰۰ نفر به شکل مستقیم اشتغال‌زایی کرده است.

از آغاز به کار سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ ۴ سال می‌گذرد و این سامانه تلاش دارد تا با گسترش فعالیت خود در شهرهای مختلف ایران حمل و نقل را برای مردم آسان و مقرون به صرفه کند. همچنین اشتغالزایی موضوع دیگری‌ست که اسنپ همواره بر آن تاکید داشته و فعالیت آن در - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - سایر شهرهای کوچک کشور می‌تواند کمی تا قسمتی به این معضل جامعه کمک کند و در بخش‌های اداری و همچنین ناوگان رانندگان اسنپ، چندین نفر را به اشتغال برساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone