🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  3. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  4. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28678.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

زیان ۱۸۱ میلیون دلاری ال‌جی موبایل در سه ماهه اول ۲۰۱۹

گزارش مالی ال جی در سه ماهه اول سال 2019 خبر از وضعیت نامناسب درآمد تلفن های همراه این شرکت دارد. بر اساس این گزارش فروش ال جی در بخش تلفن همراه طی دوره سه ماهه 1.34 ...

گزارش مالی ال جی در سه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سلفچگان استان قم - ماهه اول سال 2019 خبر از وضعیت نامناسب درآمد تلفن های همراه این شرکت دارد.

بر اساس این گزارش فروش ال جی در بخش تلفن همراه طی دوره سه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سلفچگان استان قم - ماهه 1.34 میلیارد دلار بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 30 درصد کاهش داشته و نسبت به دوره سه ماهه قبلی نیز 11 درصد افت را نشان می دهد. همچنین ضرر عملیاتی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سلفچگان استان قم - این شرکت در بخش موبایل 181.05 میلیون دلار اعلام شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سلفچگان استان قم

در گزارش رسمی این شرکت آمده که بخش ارتباطات ال جی، به منظور کنترل وضعیت واحد تلفن همراه خود سعی کرده مخارج عملیاتی را به 181 میلیون دلار کاهش دهد. انتظار می رود که عرضه اسمارت فون LG V50 ThinQ 5G تاثیر مثبتی بر فروش ال جی برای سه ماهه آینده - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سلفچگان استان قم - داشته باشد. همچنین این شرکت پیش بینی کرده که با انتقال کارخانه های مونتاژ از کره جنوبی به ویتنام، بهره‌وری تولید هم در نیمه دوم سال جاری بهتر خواهد شد.

درآمد سه ماهه بخش لوازم خانگی ال جی، در تاریخ این واحد بی نظیر بوده است.

جدای از واحد موبایل، سایر بخش های کمپانی توانسته اند درآمد این شرکت را تا حد خوبی تامین کنند. درآمد فروش ال جی در بخش - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سلفچگان استان قم - لوازم خانگی 4.86 میلیارد دلار بوده که بیشترین میزان درآمد این واحد تا به حال است. فروش این بخش از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سلفچگان استان قم - محصولات در اروپا و آسیا بسیار قوی بوده؛ به‌گونه ای که سود عملیاتی این بخش را برابر 647.3 میلیون دلار و 30 درصد بالاتر از مدت مشابه پارسال نشان می - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سلفچگان استان قم - دهد.

کمپانی ال جی اعلام کرده که رشد اخیر بخش لوازم خانگی به خاطر افزایش عرضه محصولات با کیفیت - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سلفچگان استان قم - همچون خشک کننده لباس، تصفیه هوا ، جاروبرقی و همچنین کاهش معقول هزینه های عملیاتی بوده است.

مجموع درآمد ال جی در این دوره 13.27 میلیارد دلار و سود عملیاتی شرکت 801.25 میلیون دلار عنوان شده؛ بنابراین روی مثبت قضیه این است که ال جی با تقویت بخش های دیگر، می تواند سر و سامانی به بخش تلفن همراه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سلفچگان استان قم - خود داده و ضررهای آن را پوشش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone