🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  5. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28666.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

ویوو Z3x با نمایشگر وسیع و قیمت ۱۸۰ دلاری معرفی شد

کمپانی ویوو از میان رده جدیدی برای بازار چین رونمایی کرده که با نمایشگر وسیع، دوربین دوگانه و قیمت مناسب احتمالا با استقبال کاربران مواجه خواهد شد. این گوشی که ویوو Z3x نام دارد، به عنوان ...

کمپانی ویوو از میان رده جدیدی برای بازار چین رونمایی کرده که با نمایشگر وسیع، دوربین دوگانه و قیمت مناسب احتمالا با - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سقز استان کردستان - استقبال کاربران مواجه خواهد شد.

این گوشی که ویوو Z3x نام دارد، به عنوان نسخه جدید Z1 از دوربین سلفی قوی تر برخوردار شده اما از نظر ظاهری تفاوت چندانی با آن ندارد. - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سقز استان کردستان - ویوو Z3x میزبان - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سقز استان کردستان - نمایشگر ۶.۲۶ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹ به ۹ است. پردازش داده ها توسط چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سقز استان کردستان - و رم ۴ گیگابایتی انجام می شود. حافظه داخلی هم ۶۴ گیگابایتی است اما امکان استفاده از کارت های microSD با حداکثر ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت هم وجود دارد.

ویوو Z3x به صورت پیش فرض بر اندروید پای با - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سقز استان کردستان - رابط کاربری FunTouch OS 9.0 مبتنی است و علاوه بر اسلات کارت حافظه، قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت نانو را هم دارد. ویژگی های مختص گیمرها نظیر Game Turbo و System Turbo هم به بهبود تجربه کاربری حین اجرای بازی ها کمک خواهند کرد. تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سقز استان کردستان

از نظر تصویربرداری باید به دوربین دوگانه بهره مند از هوش مصنوعی و متشکل - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سقز استان کردستان - از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و سنسور ثانویه ۲ مگاپیکسلی با اپرچر f/2.4 اشاره - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سقز استان کردستان - کرد. پنل جلو هم میزبان دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سقز استان کردستان - منظره است.

قابلیت های دیگر ویوو Z3x شامل سنسور اثر انگشت فیزیکی در پنل عقب، دستیار صورتی Jovi AI، جک صوتی ۳.۵ میلیمتری و باتری ۳۲۶۰ میلی آمپر ساعتی است که با توجه به ابعاد نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سقز استان کردستان - چندان پرظرفیت به نظر نمی رسد.

پیش فروش این گوشی در رنگ های قرمز، بنفش یا مشکی از همین - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سقز استان کردستان - حالا شروع شده و از هفته آینده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سقز استان کردستان - با قیمت ۱۸۰ دلاری عرضه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سقز استان کردستان - خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone