🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  2. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  3. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28652.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اجرای آپدیت جدید ویندوز 10 به حداقل 32 گیگابایت حافظه نیاز دارد

مایکروسافت اعلام کرده که کاربران برای اجرای جدیدترین آپدیت ویندوز 10 باید حداقل 32 گیگابایت فضای خالی در سیستمشان داشته باشند. در طی سال های گذشته مایکروسافت روند کاهش حجم سیستم عامل خود؛ ویندوز را ...

مایکروسافت اعلام کرده که کاربران برای اجرای جدیدترین آپدیت ویندوز 10 باید حداقل 32 گیگابایت فضای خالی در سیستمشان داشته باشند.

در طی سال های گذشته مایکروسافت روند کاهش حجم سیستم عامل خود؛ ویندوز را در پی گرفته بود و در نهایت، سنگین ترین سیستم عامل دنیا، در نسخه ویندوز 10 تنها به 16 گیگابایت حافظه داخلی نیاز داشت.

اما حالا به نظر می رسد مایکروسافت در حال برعکس رفتن این مسیر است و اعلام کرده که سیستم ها به 32 گیگابایت برای اجرای این - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - سیستم - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - عامل نیاز دارند. البته در حال حاضر این احتمالا به نفع کاربران تمام می شود.

وقتی سازنده سیستم عامل حداقل حافظه مورد نیاز برای سیستم ها را اعلام می کند، در واقع شرکت های تولید کننده سخت افزار را به سمت ساخت دستگاه هایی با حافظه داخلی کمتر سوق می دهد و این منجر به تولید دستگاه های نه چندان قدرتمند و  غیر کاربردی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - می شود.

به نظر می رسد مایکروسافت دلیل دیگری هم برای بالاتر بردن حداقل امکانات ویندوز داشته باشد. پیشتر این شرکت در این رابطه اعلام کرده بود که برای ویندوز 10، حداقل 7 گیگابایت حافظه معکوس نیاز است تا سیستم بعد از آپدیت های ویندوز دچار مشکل نشود. با حداقل حافظه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - داخلی 16 گیگابایت، کاربرانی که تبلت ها و مینی کامپیوترهای 32 گیگابایتی دارند فقط 5 گیگابایت برای کارهای دیگر در اختیار خواهند داشت.

اینطور که اعلام شده است مایکروسافت مقدار جدید حافظه مورد نیاز را در آپدیت ماه می 2019 و برای سیستم های 64 بیت و 32 بیت اعمال کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مرودشت استان فارس

با اینکه این تغییر برای سیستم هایی که امسال عرضه می شوند مشکلی به وجود نخواهد آورد، اما سیستم های 32 گیگابایتی را - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - با مشکل مواجه خواهد کرد. احتمالا این سیستم ها قادر به اعمال آپدیت ویندوز 10 نباشند. نکته قابل توجه این است که آپدیت قبلی نیز در سال 2020 منقضی خواهد شد.

بنابراین به نظر می رسد کاربران سیستم های ضعیف تر مجبور به تعویض با یک سیستم قوی تر باشند.

- تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مرودشت استان فارس -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone