🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  2. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28658.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

دش کم جدید شیائومی با قابلیت دید در شب معرفی شد

شیائومی از مدل جدید دش کم (دوربین داشبوردی) خود که بر روی پلتفرم یوپین توسعه داده شده رونمایی کرد. این دستگاه، «دش کم DDPAI mini ONE ورژن دید در شب» نام گرفته و همانطور که ...

شیائومی از مدل جدید دش کم (دوربین داشبوردی) خود که بر روی پلتفرم یوپین - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر جعفریه استان قم - توسعه داده شده رونمایی کرد.

این دستگاه، «دش کم DDPAI mini ONE ورژن دید در شب» نام گرفته و همانطور که از نامش پیداست یک مدل جدید نبوده بلکه یک دستگاه به روز رسانی شده با قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر جعفریه استان قم - دید در شب است.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر جعفریه استان قم

دش کم هایی که امکان ضبط ویدیوهای واضح در شب را ندارند عملا بی استفاده به نظر می رسند چرا که امکان تصادف در شب به خاطر دید نامناسب احتمالا بیشتر از روز است.

از نظر طراحی بدنه این دوربین یکپارچه طراحی شده و ابعاد جمع و جوری دارد. همچنین می تواند به صورت دستی 360 درجه چرخانده شده تا علاوه بر خارج ماشین، از داخل نیز تصویر تهیه کند. با سیستم تشخیص صدای تعبیه شده در مینی وان نیز امکان استفاده از دستورهای صوتی برای انجام عملیات - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر جعفریه استان قم - مختلف وجود خواهد داشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر جعفریه استان قم

این دش کم از سنسور IMX307 سونی با سایز پیکسلی برابر 2.9 مایکرومتر و گشودگی دیافراگم f/1.8 بهره می گیرد. لنزی با شیشه 6 لایه نیز حساسیت دوربین را بهبود - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر جعفریه استان قم - می بخشد. با استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر جعفریه استان قم - از افکت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر جعفریه استان قم - «دید در شب چشم گرگ» این دوربین می تواند در شرایط نور خیلی کم هم تصاویر عابران و پلاک خودروها را ثبت و ضبط کند.

مینی وان به حافظه داخلی eMMC مجهز شده و با سرعت 5 برابری - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر جعفریه استان قم - در ذخیره و دسترسی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر جعفریه استان قم - به اطلاعات و همچنین طول عمری تا 10 برابر در مقایسه با حافظه های میکرو اس دی، ذخیره اطلاعات را انجام می دهد. با استفاده از استاندارد فشرده سازی جدید کدک H.265، علاوه بر فشرده سازی مناسب - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر جعفریه استان قم - و اشغال فضای کمتر، کیفیت ویدیوها نیز به خوبی حفظ می شود.

مدل 16 گیگابایتی این - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر جعفریه استان قم - دستگاه 44 دلار و ورژن 32 گیگابایتی 54 - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر جعفریه استان قم - دلار قیمت گذاری شده اند.در پکیج این دوربین یک شارژر ماشین، کابل شارژ و پد برچسب مخصوص این دوربین قرار داده شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone