🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  2. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  3. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  5. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28662.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اضافه شدن حالت تاریک به نسخه ی اندروید گوگل کروم

پس از انتظارات بسیار و اضافه شدن حالت تاریک به مرورگر تحت ویندوز آن، بالاخره در آپدیت جدید این قابلیت به گوگل کروم اندروید هم اضافه شد. البته این امکان از ابتدا در دسترس نیست و برای ...

پس از انتظارات بسیار - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسالم استان گیلان - و اضافه شدن حالت تاریک به مرورگر تحت ویندوز آن، بالاخره - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسالم استان گیلان - در آپدیت جدید این قابلیت به گوگل کروم اندروید هم اضافه شد. البته این امکان از ابتدا در دسترس نیست و برای فعال کردن آن باید از طریق فلگ های کروم (با تایپ کردن chrome://flags در نوار جستجو) اقدام کنید.

برای انجام این کار باید به ترتیب زیر عمل کنید:

بعد از وارد کردن آدرس chrome://flags/#enable-android-night-mode در نوار جستجوی کروم، در منو به دنبال گزینه ی "Android chrome dark mode" بگردید و "Enable" را انتخاب کنید. سپس از برنامه خارج شوید و آن را از طریق منوی تنظیمات دستگاه خود - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسالم استان گیلان - "Force Stop" کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسالم استان گیلان

اگر - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسالم استان گیلان - یک - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسالم استان گیلان - بار این کارها را انجام دهید از دفعه های بعدی می توانید با رفتن به قسمت تنظیمات گوگل کروم اندروید این قابلیت را فعال - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسالم استان گیلان - یا غیر فعال کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسالم استان گیلان

در نظر داشته باشید این امکان هنوز به صورت پایدار عرضه نشده و استفاده از آن ممکن است به بروز ایراداتی در اجرای کروم منجر شود. همچنین در حال - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسالم استان گیلان - حاضر این قابلیت قادر به تیره کردن محتویات وبسایت ها نیست و تیره شدن به نوار ابزار کروم - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسالم استان گیلان - و منوهای آن محدود می شود.

علاوه بر اضافه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسالم استان گیلان - شدن حالت تاریک، گزینه ترجمه هم در منوی دسترسی سریع گوگل کروم اندروید اضافه شده که از طریق آن می توانید به صورت آنی وبسایت ها را به هر زبانی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسالم استان گیلان - که می خواهید ترجمه کنید. البته این گزینه تنها زمانی فعال می شود که مرورگر احساس کند زبان وبسایت مورد نظر و گوشی یکی نیستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone