🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  4. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28667.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

انتشار تصاویر رسمی و مشخصات گوگل پیکسل 3a و پیکسل 3a XL

کمپانی گوگل با معرفی گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL که قیمت هایی نزدیک به پرچمداران سامسونگ و اپل داشتند، نتوانست موفقیت قابل توجهی در بازار کسب کند و به نظر می رسد از ...

کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیراز استان فارس - گوگل با معرفی گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL که قیمت هایی نزدیک به پرچمداران سامسونگ و اپل داشتند، نتوانست موفقیت قابل توجهی در بازار کسب کند و - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیراز استان فارس - به نظر می رسد از همین رو، تصمیم گرفته میان رده های گوگل پیکسل 3a و پیکسل 3a XL را روانه بازار - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیراز استان فارس - کند.

بر اساس آنچه تا کنون (5 روز پیش از معرفی رسمی پیکسل 3a و 3a XL) می دانیم، این دو گوشی به ترتیب با ابعاد نمایشگر 5.6 و 6 اینچی تولید شده اند و در نسخه پایه از 64 گیگابایت حافظه داخلی در کنار چیپست اسنپدراگون 670 و رم 4 گیگابایتی بهره مند هستند. البته باید در نظر داشت که پرچمداران گوگل نیز 4 گیگابایت رم داشتند و به همین خاطر ممکن است کمپانی ساکن مانتین ویو - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیراز استان فارس - در میان رده های خود از رم 3 گیگابایتی استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیراز استان فارس - کند.

برای تصویربرداری، هر دو مدل پیکسل 3a - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیراز استان فارس - به دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی با فناوری Night Sight برای عکاسی در نور کم و حالت پرتره مجهز شده اند و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم برایشان در نظر گرفته شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیراز استان فارس تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیراز استان فارس

از نظر باتری هم پیکسل 3a با 3000 - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیراز استان فارس - میلی آمپر ساعت و پیکسل 3a XL با 3700 میلی آمپر ساعت ظرفیت های استانداردی دارند که با فناوری شارژ سریع می توان پس از 15 دقیقه شارژ، تا 7 ساعت از آنها استفاده کرد.

هوش مصنوعی گوگل امکان بررسی تماس پیش از پاسخگویی را فراهم کرده است

سنسور اثر انگشت فیزیکی و حاشیه های حساس به فشار از دیگر ویژگی های میان رده - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیراز استان فارس - های گوگل هستند که شرکت سازنده در - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیراز استان فارس - کنار آنها، قابلیت «Screen Call» را هم ارائه کرده که به کاربر اجازه می دهد تماس های ورودی را پیش از پاسخگویی بررسی کند. به طور ساده کاربر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیراز استان فارس - می تواند پس از دریافت تماس، پرسش های از پیش تعیین شده ای مانند «با من چه کار دارید؟» یا «شما؟» را انتخاب کند که این پرسش ها برای تماس گیرنده خوانده می شوند و پاسخ او توسط هوش مصنوعی به صورت نوشته - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیراز استان فارس - برای کاربر نمایش داده خواهد شد.

لازم به ذکر است که به گفته گوگل، قابلیت مورد بحث تماماً با استفاده از هوش مصنوعی داخلی پردازش شده و برای استفاده از آن نیازی به اتصال اینترنت وجود ندارد. کاربر هم پس از بررسی تماس، امکان رد یا دریافت آن را خواهد داشت.

گفتنی است پیکسل های جدید با اندروید 9 پای به دست مشتریان می رسند و تا 3 سال بروزرسانی های امنیتی و نسخه های جدید اندروید - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیراز استان فارس - را دریافت خواهند کرد.

نکته جالب دیگر احتمال عرضه پیکسل 3a با رنگ بنفش بسیار روشن - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیراز استان فارس - است که علاوه بر رندرها، در یک تصویر افشا شده از جعبه گوشی هم تأیید شده که در ادامه این تصاویر را مشاهده می کنید:

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیراز استان فارس
به عبارت Purple-ish در زیر اسم پیکسل 3a دقت کنید

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیراز استان فارستعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیراز استان فارس

گوگل رنگ این نسخه را - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیراز استان فارس - Purple-ish (متمایل به بنفش، بنفشی) نام گذاری کرده و طبق آخرین اخبار، تصمیم دارد نسخه معمولی را با قیمت 399 دلار و نسخه XL را با قیمت 479 دلار به بازار عرضه کند.

در نهایت تصاویر تبلیغاتی رسمی گوگل پیکسل 3a را داریم که به بعضی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیراز استان فارس - ویژگی ها مثل دوربین، بررسی تماس و پشتیبانی 3 ساله شاره دارند:

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیراز استان فارس تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیراز استان فارس تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیراز استان فارس تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیراز استان فارس

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone