🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33487.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

مقایسه میت ۲۰ پرو و رقبای دیگر بر اساس بنچمارک‌های مختلف

هواوی میت ۲۰ پرو یکی از قوی ترین پرچمدارهای امسال است که از چیپست منحصر به فرد، باتری قوی و دوربین سه گانه متمایز بهره می برد. مزیت اصلی سری میت ۲۰ چیپست ۷ نانومتری ...

هواوی میت ۲۰ پرو یکی از قوی ترین پرچمدارهای امسال است که از چیپست - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - منحصر به فرد، باتری قوی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دوربین سه گانه متمایز بهره می برد.

مزیت اصلی سری میت ۲۰ چیپست ۷ نانومتری کایرین ۹۸۰ - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - است و این در حالی است که - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دیگر پرچمداران دنیای اندروید در بهترین حالت از تراشه ۱۰ نانومتری اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می برند که از نظر سرعت و مصرف انرژی روی کاغذ ضعیف تر است.

کایرین ۹۸۰ - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - با پیکربندی منحصر به فرد خود به گونه ای تنظیم شده که مصرف انرژی را در حالت بهینه حفظ کند. بدین منظور دو هسته کورتکس A76 آن از حداکثر کلاک - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ۲.۶ گیگاهرتز، دو هسته A76 دیگر از حداکثر کلاک ۱.۹۲ گیگاهرتز و چهار هسته کورتکس A55 آن با بیشینه کلاک ۱.۸ گیگاهرتز کار می کنند.

از دیگر مشخصات میت ۲۰ پرو باید به رم ۶ گیگابایتی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی اشاره - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کرد که با پرچمدارهای دیگر چندان تفاوتی ندارد. با توجه به این نکات میت ۲۰ پرو جایگاه خوبی را در بنچمارک ها برای خود دست و پا کرده که در ادامه به آن اشاره شده است.

گیک بنچ ۴

در بخش اول این تست کارایی پردازنده میت ۲۰ پرو در حالت تک هسته ای تست شده که - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نسبت به همه موبایل های اندرویدی به - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - جز گلکسی نوت ۹ بهتر بوده است.تعمیرات لباسشویی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان

در بخش دوم قدرت این دستگاه در حالت چند هسته ای به آزمایش گذاشته شده و همانطور که - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - می بینید عملکرد آن به جز آیفون های جدید از دیگر رقبا مطلوب تر است.تعمیرات لباسشویی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان

آنتوتو

این بنچمارک گجت ها را به صورتی پیچیده و - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - یکپارچه تست کرده و جنبه های مختلفی نظیر کارایی پردازنده، پردازشگر گرافیکی و غیره را در یک - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - عدد واحد به نمایش می گذارد. تعمیرات لباسشویی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان

میت ۲۰ پرو در بنچمارک آنتوتو بالاتر از تمامی دیوایس های اندرویدی قرار گرفته با این حال هنوز تا رسیدن به آیفون SX MAX که از تراشه ۷ نانومتری بهره می برد، فاصله قابل توجهی دارد.

GFXBench

در نهایت نوبت به بنچمارک GFXBench می رسد که توان گرافیکی چیپ Mali G76 کایرین را مشخص می کند.

پردازشگر گرافیکی نسبت به مدل - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - قبل بهبود زیادی را تجربه کرده اما بر خلاف انتظار آیفون XS، آیفون X و گلکسی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نوت ۹ عملکردی بهتر از Mali G76 را به نمایش گذاشته اند. تعمیرات لباسشویی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone