🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28668.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

ویژگی جدید گوگل به‌طور خودکار اطلاعات شخصی‌تان را پاک می‌کند

کمپانی گوگل فعالیت‌ها، وب‌گردی و موقعیت‌ کاربر را از طریق گوشی ردیابی می‌کند؛ این مسئله چیزی نیست که حتی خود گوگل سعی در پنهان کردنش داشته باشد. شرکت سازنده اندروید معتقد است که دادن این ...

کمپانی گوگل فعالیت‌ها، وب‌گردی و موقعیت‌ کاربر را از طریق گوشی ردیابی می‌کند؛ این مسئله چیزی نیست که حتی خود گوگل سعی در پنهان کردنش داشته باشد. شرکت سازنده اندروید معتقد است که دادن این اطلاعات شخصی باعث می‌شود تا اپلیکیشن‌هایشان پیشنهادات بهتری به کاربران بدهند و در نتیجه عملکرد مثبت‌تری از خود به جای بگذارند.

با وجود اینکه همین - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آباده استان فارس - الان نیز راهی برای مدیریت این اطلاعات شخصی و قطع دسترسی گوگل به آن‌ها وجود دارد اما در پست جدید وبلاگ گوگل، این کمپانی گفته که کاربران درخواست راه ساده‌تری را داشته‌اند. گوگل نیز برای رفع این مشکل ویژگی جدیدی را به گوگل اکانت اضافه خواهد کرد که به واسطه آن خودتان می‌توانید انتخاب کنید که کمپانی چه‌قدر از اطلاعات‌تان را در اختیار بگیرد.

در نسخه کنونی گوگل اکانت، برای مدیریت اطلاعات کافیست به قسمت تنظیمات (Settings) رفته - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آباده استان فارس - و از آنجا به آدرس Accounts > your Gmail address > Google Account > Manage - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آباده استان فارس - your data & personalization بروید. در این بخش مشخص می‌شود که از بین فعالیت‌های وب‌گردی، تاریخچه موقعیت‌ها، اطلاعات مربوط به گوشی یا جستجوی یوتوب گوگل به کدام اطلاعات دسترسی دارد.

حالا با - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آباده استان فارس - کلیک روی Manage your activity controls می‌توانید دسترسی هر فعالیتی که خواستید را از گوگل بگیرید. با این حال در آپدیت جدید کاربر یک راه دیگر هم دارد و سه گزینه سه ماه، هجده ماه یا تا وقتی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آباده استان فارس - که خودتان دستی اطلاعات را پاک کنید، در اختیارش قرار می‌گیرد.

اگر سه یا هجده ماه انتخاب شوند، اطلاعات قدیمی‌تر از این - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آباده استان فارس - زمان خود به خود پاک خواهند - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آباده استان فارس - شد و گوگل از همان اطلاعات مشخص شده برای اپلیکیشن‌هایشان استفاده می‌کند. با توجه به گفته گوگل، آپدیت جدید گوگل اکانت از هفته‌های آتی در دسترس قرار می‌گیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آباده استان فارس

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهرناز نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
وای چقدر خوشحالم که خدمات شرکت تعمیرچی همواره برای ما در دسترس بوده و این بار نیز با تعمیر اجاق گاز و فر لامیرا KPF 30 در منزلمان با خدمات بی نظیرشان من و خانواده‌ام را به خودشون ربط دادند. با اینکه منطقه کریم آباد نزدیک شهر آباده است، اما با این حال کارشناسان تعمیرچی با دقت و کیفیت بالایی تجهیزات را تعمیر کردند. بسیار متشکرم و به شرکت تعمیرچی بی‌نهایت توصیه میکنم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone