🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  2. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  3. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  5. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34073.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

آی‌آر صدر نشین پسوند دامنه‌های فعال کشور

طبق آخرین آمار موجود در مرکز ثبت دامنه کشوری ایران، بیش از ۹۰۰ هزار دامنه‌ فعال با پسوندهای مختلف وجود دارد که مانند سالیان اخیر پسوند .ir (دات آی آر) کماکان بیشترین دامنه فعال را ...

طبق آخرین آمار موجود در مرکز ثبت دامنه کشوری ایران، بیش از ۹۰۰ هزار دامنه‌ فعال با پسوندهای مختلف وجود دارد که مانند سالیان اخیر پسوند - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چمخاله استان گیلان - .ir (دات آی آر) کماکان بیشترین دامنه فعال را در اختیار دارد.

پژوهشگاه دانش‌های بنیادی از جمله مراکز اصلی برای ثبت دامنه‌های اینترنتی است که دیتای جامع و کاملی از سایت‌های اینترنتی داخل کشور - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چمخاله استان گیلان - را دارد و مرکز ثبت دامنه کشوری ایران جزو زیرمجموعه‌های این سازمان به شمار می‌رود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چمخاله استان گیلان

پسوندهای مجاز - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چمخاله استان گیلان - و معتبر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چمخاله استان گیلان - برای وبسایت‌ها در واقع پسوندهایی هستند که توسط کمیته مخصوص تایید و تصویب پسوندها یعنی ICANN تایید شده باشند. نمونه‌ای از پسوندهای متداول com، org و ir  هستند که دو - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چمخاله استان گیلان - مورد اول در ابعاد بین‌المللی کاربرد بسیار بالایی دارند. همچنین باید اذعان کرد که - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چمخاله استان گیلان - انتخاب نام دامنه مناسب و ساده بسیار مهم بوده و همچنین در رتبه‌بندی (Ranking) نتایج جستجوی گوگل نیز تاثیرگذار است.

طبق آخرین آماری که از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چمخاله استان گیلان - مرکز ثبت دامنه کشوری ایران به دست آمده، از ابتدای ثبت دامنه‌های فارسی در کشور تا کنون نزدیک به یک میلیون دامنه (به - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چمخاله استان گیلان - طور دقیق ۹۸۷۰۴۷ عدد) ثبت شده است و از بین پسوندهای ثبت‌شده‌ی فارسی، پسوند ir با در اختیار بیش از 90 درصد این تعداد یعنی ۹۷۸۳۷۶ دامنه‌ی فعال در صدر لیست‌ وبسایت‌های ایرانی قرار دارد. درواقع بیشترین سهم متعلق به همین پسوند است؛ به طوری که از میان دیگر پسوندهای فارسی، هر کدام کمتر از پنج هزار دامنه را ثبت کرده‌اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چمخاله استان گیلان

دامنه‌هایی که - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چمخاله استان گیلان - بیش‌تر از ۱۰۰۰ مورد ثبت‌شده دارند عبارتند از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چمخاله استان گیلان - دامنه co.ir با ۴۰۰۷ مورد، دامنه ایران با - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چمخاله استان گیلان - ۱۹۱۴ مورد و دامنه ac.ir با ۱۳۸۸ دامنه‌ی فعال. همچنین دامنه‌های دیگری وجود دارند که کمتر از ۱۰۰۰ مورد به نام آن‌ها ثبت شده است - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چمخاله استان گیلان - که چند نمونه از آنها بدین شرح است: دامنه id.ir با ۴۷۸ مورد، دامنه org.ir با ۳۰۹ مورد، دامنه  sch.ir با ۲۸۶ مورد و - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چمخاله استان گیلان - دامنه gov.ir با ۲۵۵ مورد نیز در رتبه‌های بعدی لیست قرار دارند. - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چمخاله استان گیلان - کمترین دامنه‌ ثبت‌شده نیز متعلق به دامنه net.ir با ۳۴ دامنه‌ فعال است.

بنا به گفته این سازمان و اطلاعات مندرج در وبسایت رسمی آن، ثبت دامنه ملی (IR.) یکی از اقدامات موثر در قلمرو اینترنت ایرانی محسوب می‌شود که توانست مشخصه‌ای تعیین‌شده برای هویت ایران در فضای اینترنت شکل دهد. این اقدام از سوی مرکز تحقیقات - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چمخاله استان گیلان - فیزیک نظری و ریاضیات انجام شده که - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چمخاله استان گیلان - هنوز هم به عنوان تنها نهاد ثبت اسامی قلمرو - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چمخاله استان گیلان - دامنه‌های اینترنتی در ایران به رسمیت شناخته می‌شود.

شایان ذکر است که گستره‌ی دامنه‌های سطح بالایی در ابعاد بین‌المللی مانند Com، Net، Org و Info دارند و لزوما در داخل کشور ثبت نمی‌شود باعث شده که برآورد آماری دقیق از آن‌ها مشکل باشد و در این لیست مورد بررسی قرار نگرفته‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone