تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  3. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13196.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

ایلان ماسک آهنگی که درباره NFT ساخته را در قالب NFT می‌فروشد [تماشا کنید]

ایلان ماسک می‌خواهد یک قطعه موسیقی الکترونیک را در قالب توکن غیر قابل معاوضه (NFT) به فروش برساند. ماسک در توییت خود توضیحات بیشتری در مورد این آهنگ نداد و فقط به نوشتن همین یک ...

ایلان ماسک می‌خواهد یک قطعه موسیقی الکترونیک را در قالب توکن غیر قابل معاوضه (NFT) به فروش برساند.

ماسک در توییت خود توضیحات بیشتری در مورد این آهنگ نداد و فقط به نوشتن همین یک جمله بسنده کرده - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تایباد استان خراسان - است: «می‌خواهم این آهنگ درباره NFT - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تایباد استان خراسان - را به عنوان یک NFT بفروشم.» از - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تایباد استان خراسان - نکات جالب توجه این کلیپ می‌توان به نمایش کلمه Hodl اشاره کرد که در بین - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تایباد استان خراسان - فعالان حوزه رمزارز به معنی نگهداری و عدم فروش دارایی هاست.

ماسک یکی از حامیان بیت کوین است. مدتی قبل شرکت اتومبیل‌سازی تحت هدایت او یعنی تسلا ۱.۵ میلیارد دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرد و می‌خواهد آن را به عنوان یک گزینه پرداخت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تایباد استان خراسان - برای خرید اتومبیل‌های الکتریکی خود در آینده بپذیرد. از دیگر نکات جالب این کلیپ می‌توان به ظاهر شدن عبارت Never Sell یا هرگز نفروش و سگ‌های طلایی (احتمالاً اشاره به دوج کوین) اشاره کرد.

در حال حاضر مشخص نیست این NFT با چه قیمتی فروخته خواهد شد، اما برای مقایسه بد نیست بدانید که Grimes، - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تایباد استان خراسان - همسر ایلان ماسک، برخی آثار خود را با قیمت ۶ میلیون دلار به فروش رسانده است، بنابراین هیچ بعید این آهنگ نیز با مبلغی سرسام آور به فروش برسد.

توکن‌های غیر قابل تعویض یا همان NFTها این روزها بسیار محبوب شده‌اند. چند روز پیش اثر دیجیتالی یک هنرمند در قالب یک NFT با قیمت ۶۹ میلیون دلار فروخته شد و جک دورسی، مدیرعامل توییتر اولین توییت خود - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تایباد استان خراسان - را با همین - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تایباد استان خراسان - فرمت به حراج گذاشته است. مدتی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تایباد استان خراسان - قبل کلیپی چند ثانیه‌ای که لبران جیمز را هنگام پرتاب توپ بسکتبال در سبد نشان می‌دهد به قیمت ۱۰۰ هزار دلار فروخته شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کامکار نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
نمایندگی شما آیا روستای کاریز تایباد سرویس میده
پاسخ: بله در روستای کاریز شهر تایباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone