🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  2. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  3. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  5. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34076.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

یاهو همچنان برای کسب درآمد از تبلیغات ایمیل ها را بررسی می کند

وال استریت ژونال به تازگی گزارش کرده یاهو همچنان به بررسی ایمیل های کاربران به منظور فروش داده ها برای تبلیغات ادامه می دهد. چطور می توان جلوی استفاده یاهو از این اطلاعات را گرفت؟ مالک ...

وال استریت ژونال به تازگی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صایین قلعه استان زنجان - گزارش کرده یاهو همچنان به بررسی ایمیل های کاربران به منظور فروش داده ها برای تبلیغات ادامه می دهد. چطور می توان جلوی استفاده یاهو از این اطلاعات را گرفت؟

مالک یاهو - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صایین قلعه استان زنجان - که اکنون یکی از شرکت های تابعه کمپانی ارتباطات ورایزن به نام «Oath» است سرویسی را در اختیار شرکت های تبلیغاتی قرار می دهد که بر اساس آن می توانند بیش از 200 میلیون ایمیل کاربران را بررسی کنند. به این ترتیب می توانند از محصولاتی که کاربر خریداری می کند اطلاع یابند تا به گونه بهتری خدمات و کالاهای خود را به آنها پیشنهاد دهند.

البته باید اشاره کرد که اسکن ایمیل ها چندان هم غیر معمول نیست و در شرکت های دیگری از جمله جیمیل گوگل نیز برای تبلیغات هدفمند به کار - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صایین قلعه استان زنجان - رفته. گوگل با وجود انتقادها از سال 2004 به این کار ادامه داده. - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صایین قلعه استان زنجان - یاهو نیز برای بیش از یک دهه همین راهکار را در پیش گرفته. به عبارتی می توان گفت دیدگاه یاهو به کاربران این گونه است: اگر کاربری هستید که به رایگان از خدمات استفاده می کنید، پس شما خودِ محصول هستید.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صایین قلعه استان زنجان

اما شرایط گوگل درباره این موضوع از سال قبل متفاوت شده بود. این شرکت قول عدم کاوش در ایمیل های صندوق ورودی کاربران را داده بود. - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صایین قلعه استان زنجان - بنا بر گزارش وال استریت ژورنال، مایکروسافت هم اعلام کرده که هرگز از ایمیل های کاربران برای داده - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صایین قلعه استان زنجان - های - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صایین قلعه استان زنجان - مرتبط با تبلیغات استفاده نکرده است.

اما به نظر می رسد یاهو راه دیگری را نسبت به رقبای خود انتخاب کرده و البته این موضوع را در موافقت نامه های کاربران نیز به طور شفاف اعلام کرده است. یکی از مدیران شرکت Oath اعلام کرده که سیاست بررسی ایمیل ها بر کاربرانی که هزینه ای بابت استفاده از خدمات ایمیل یاهو می پردازند نیز اعمال می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صایین قلعه استان زنجان

اگر درباره خصوصی خود - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صایین قلعه استان زنجان - نگران هستید می توانید به روش زیر عمل کنید:

  • به - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صایین قلعه استان زنجان - صفحه Ad Interest Manager بروید. - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صایین قلعه استان زنجان - و در - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صایین قلعه استان زنجان - بخش Your Advertising Choices گزینه Opt Out را انتخاب کنید.
  • به سربرگ On Yahoo بروید و در آنجا نیز Opt Out را انتخاب کنید. این گزینه علاقه مندی های شخصی سازی شده شما روی موارد مرتبط با یاهو را غیر فعال می کند.

مطمئن شوید در هر دو سربرگ یاد شده گزینه Opt Out را انتخاب کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صایین قلعه استان زنجان - اید زیرا در صورتی که تنها یکی از آنها را انتخاب کنید، - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صایین قلعه استان زنجان - یاهو باز هم می تواند از - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صایین قلعه استان زنجان - اطلاعاتتان استفاده کند.

در نهایت باید اشاره کرد که با توجه به اتفاقاتی که در سال های اخیر برای یاهو افتاده و منجر به لو - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صایین قلعه استان زنجان - رفتن اطلاعات 3 میلیارد کاربر این - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صایین قلعه استان زنجان - شرکت شد، شاید سرویس ایمیل یاهو چندان هم انتخاب معقولی نباشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone