🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  2. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  4. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  5. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28641.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

ودافون هواوی را به تعبیه درب پشتی در تجهیزات مخابراتی متهم کرد

ودافون، از بزرگترین شرکت‌های خدمات موبایل در دنیا وجود درب‌ پشتی (backdoor) در تجهیزات هواوی با قابلیت دسترسی غیر مجاز به شبکه خانگی کاربران را تایید کرد. [digipullqoute place="left"]هواوی زیر بار این اتهام نرفته[/digipullqoute] گزارش ...

ودافون، از بزرگترین - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کازرون استان فارس - شرکت‌های خدمات موبایل در دنیا وجود درب‌ پشتی (backdoor) در تجهیزات هواوی با قابلیت دسترسی غیر مجاز به شبکه - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کازرون استان فارس - خانگی کاربران را تایید کرد.

هواوی زیر بار این اتهام نرفته

گزارش مربوط به وجود این آسیب پذیری ابتدا توسط بلومبرگ منتشر شد و حالا ودافون نیز صحت آن را تایید کرده است. این آسیب پذیری ها بین سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ در روترهای خانگی هواوی و تجهیزات به کار رفته در زیرساخت شبکه ودافون پیدا شده اند.

این - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کازرون استان فارس - مشکلات حتی تا بعد از سال ۲۰۱۲ نیز به قوت خود باقی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کازرون استان فارس - بوده اما شواهدی از افشای اطلاعات - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کازرون استان فارس - وجود ندارد. نقص مذکور - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کازرون استان فارس - در شبکه های آلمان، بریتانیا و پرتغال ودافون نیز مشاهده شده اما کمپانی مذکور به واسطه قیمت پایین تجهیزات چینی به استفاده از آنها ادامه داده است. هواوی نیز علی رغم تایید این مساله از حل آنها پس از دریافت گزارشات در سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ خبر داده است.تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کازرون استان فارس

ودافون همان زمان - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کازرون استان فارس - به وجود مشکلاتی در رورترهای - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کازرون استان فارس - خانگی هواوی پی برده که از نظر آنها می توانسته به عنوان درب پشتی برای دسترسی به شبکه ها و - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کازرون استان فارس - سیستم های محلی مورد استفاده قرار گیرد. ظاهرا این مشکل ناشی از قابلیت Telnet بوده که به گفته کمپانی چینی برای پیکربندی روترها از راه دور بکار برده شده. چینی ها اما زیر بار وجود درب پشتی نرفته اند:

برخی مشکلات فنی در تجهیزات ما وجود داشته که شناسایی و مرتفع شده اند. درب پشتی به معنی آسیب پذیری عمدی است که می توان از آن سوءاستفاده کرده اما در ابزارهای ما اشتباهی بود که رفع شد.

هرچند این مشکلات به سال ها قبل برمی گردد و مدت هاست که رفع شده اند اما انتشار خبر آن در زمانی که هواوی از - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کازرون استان فارس - سوی آمریکا و چند کشور دیگر به تلاش برای جاسوسی از طریق تجهیزات مخابراتی متهم شده، می تواند به اعتبار و کسب و کار آنها لطمه بزند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پاکچهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام خوب هستید؟ تعمیرچی شهرک شهید بهشتی کازرون هم برای اجاق گاز و فر سینجر تعمیرکار داره؟
پاسخ: بله در شهرک شهید بهشتی شهر کازرون خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone