🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  2. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  5. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34030.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی از تردمیل تاشو WalkingPad رونمایی کرد

اخیراً شیائومی از تردمیل WalkingPad رونمایی کرده که قرار است با قیمت ۴۹۹ دلار در سایت کیک استارتر به فروش برسد. این وسیله‌ی نقلیه توانایی تحمل افراد ۱۱۰ کیلوگرمی را دارد و کاربرانی که کمتر ...

اخیراً شیائومی از تردمیل WalkingPad رونمایی کرده که قرار است با قیمت ۴۹۹ دلار در سایت کیک استارتر به فروش برسد.

این وسیله‌ی نقلیه توانایی تحمل افراد ۱۱۰ کیلوگرمی را دارد و کاربرانی که کمتر از این مقدار وزن دارند به راحتی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - قادر خواهند بود از آن - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - استفاده کنند. علاوه بر این یک اپلیکیشن مخصوص نیز برای این گجت درنظر گرفته شده که کاربر می‌تواند از آن کمک بگیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان

علاوه بر سایت کیک استارتر، آمازون نیز از آذرماه این گجت را در لیست فروش خود خواهد گذاشت و کاربران می‌توانند با صرف هزینه‌ی ۵۹۹ دلاری آن را خریداری کنند.

تردمیل جمع و جور شیائومی از طراحی زیبا و منحصر به فردی بهره - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - می‌برد و رنگ متالیک بکار رفته در بدنه‌ی آن ظاهری شیک را به این گجت بخشیده است. این تردمیل تنها ۲۹ کیلو وزن دارد و می‌تواند سرعت‌هایی معادل ۰.۵ تا ۶ کیلومتر بر ساعت را فراهم کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - این تجهیز ۱۲.۹ سانتیمتر ضخامت دارد و تنها مساحتی معادل ۰.۴۴ مترمربع را اشغال می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان

علاوه بر این، یک نمایشگر LED کوچک نیز در این - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - تردمیل به کار رفته که به نمایش اطلاعات ورزشی اختصاص دارد و حالت ویژه‌ای در آن تعبیه شده که به طور خودکار حرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - فرد را - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - می‌سنجد و هوشمندانه سرعت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - مناسبی برای راه رفتن کاربر بر می‌گزیند. از دیگر ویژگی‌های بکار رفته در این محصول می‌توان به قفل کودک، سیستم جلوگیری از داغ شدن بیش از حد ، خاموش شدن خودکار و کمک سرعت ساده اشاره نمود.

تردمیل های معمولی اصولاً سنگینند و فضای زیادی را اشغال می کنند. این - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - مسئله موجب می شود که دوستداران و رزش و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - تندرستی نتوانند از آنها استفاده کنند. این در حالی است که - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - تردمیل WalkingPad بهترین گزینه برای استفاده از آپارتمان‌های کوچک به شمار می‌رود چرا که به راحتی می‌توان آن را تا نمود - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - و زیر میز یا تخت جا کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone