🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  3. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  4. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34041.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

کالبدشکافی گلکسی نوت 9 از تعمیرپذیری پایین این پرچمدار حکایت دارد

گلکسی نوت 9 در نخستین نگاه، به روزرسانی های چندانی نسبت به مدل پیشین این خانواده به ارمغان نیاورده و به نظر می رسد همین موضوع درباره تعمیرپذیری دستگاه هم مصداق دارد. وب سایت iFixit ...

گلکسی نوت - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسدآباد استان همدان - 9 در نخستین نگاه، به روزرسانی های چندانی نسبت به مدل پیشین این خانواده به ارمغان نیاورده و به نظر می - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسدآباد استان همدان - رسد همین موضوع - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسدآباد استان همدان - درباره تعمیرپذیری دستگاه هم مصداق دارد. وب سایت iFixit اخیراً به کالبدشکافی تازه ترین پرچمدار سامسونگ پرداخته و همان نمره ای را به آن اعطا کرده که پیشتر به گلکسی نوت 8 تعلق گرفته بود.

آی فیکس ایت پس از کالبدشکافی، نمره 4 از 10 را به تعمیرپذیری گلکسی نوت 9 داده است. در واقع این گروه، جمع بندی مقاله خود را مستقیماً از مطلب مربوط به گلکسی نوت 8 کپی پیست کرده است. بنابراین قطعات - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسدآباد استان همدان - ماژولار دستگاه (مانند جک - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسدآباد استان همدان - هدفون - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسدآباد استان همدان - و عناصر مربوط به USB Type-C) و استفاده از پیچ های فیلیپس یکبار دیگر مورد تحسین قرار گرفته اند؛ اما در عین حال، استفاده مجدد از چسبی که جدا کردن قطعات از یکدیگر را سخت می کند و نیاز به جدا کردن پنل شیشه ای پشتی برای تعمیر تمام قطعات از جمله نکات منفی گلکسی نوت 9 بوده اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسدآباد استان همدان

تعمیر نمایشگر در گلکسی نوت 9 پروسه ای پیچیده است و یا باید شاسی را کاملاً تعویض کنید یا در وضعیتی نه چندان مطلوب، شیشه ای که با چسب به بدنه چسبیده را جدا کنید. بنابراین اگر یک روز در یوتوب به دنبال آموزش های ویدیویی برای تعمیر نمایشگر نوت 9 بودید، تنها می توانیم برایتان آرزوی موفقیت کنیم.

مهم ترین تغییر گلکسی نوت 9 نسبت به مدل های سال پیش، قلم S Pen مبتنی بر بلوتوث است که به گفته آی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسدآباد استان همدان - فیکس ایت، «مثل یک موز باز می شود». متاسفانه برای باز کردن S Pen، هیچ راهی به جز شکستن بدنه آن وجود ندارد اما حداقل دیگر خبری از چسب های موجود در نوت 9 - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسدآباد استان همدان - نیست.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسدآباد استان همدان

این نخستین باری نیست که یک پرچمدار، نمرهخ تعمیرپذیری 4 از 10 را از آی فیکس - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسدآباد استان همدان - ایت دریافت می کند؛ از جمله دیگر موبایل های دریافت کننده این امتیاز می توان به گلکسی اس 9 پلاس، ال جی جی 7 و هواوی P20 پرو اشاره کرد. در این بین، گوگل پیکسل 2 اکس ال به نمره 7 از 10 دست یافت و اسنشال فون هم با دریافت نمره فاجعه بار 1 از 10، نام خود را در - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسدآباد استان همدان - تاریخ ثبت کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسدآباد استان همدان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone