🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  2. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  3. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  5. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34031.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

افشای رندر رسمی اپل واچ 4 و افزایش 15 درصدی ابعاد نمایشگر

کمپانی اپل تقریباً یک سال پیش نسل سوم ساعت های هوشمند خود را به بازار معرفی کرد و حال به نظر می رسد شرکت ساکن کوپرتینو، برای عرضه «اپل واچ 4» آماده شده است. [caption ...

کمپانی اپل تقریباً یک سال پیش نسل سوم ساعت های هوشمند خود را به بازار معرفی کرد و حال به نظر می رسد شرکت ساکن کوپرتینو، برای عرضه «اپل واچ 4» آماده شده است.

تصویری که مشاهده می کنید به تازگی در اینترنت منتشر شده و طبق ادعای منبع، رندر رسمی اپل واچ 4 را نشان می دهد. با توجه به این رندر، محصول جدید اپل نسبت به نسل - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر لاهیجان استان گیلان - قبلی خود از نمایشگر بزرگتری بهره مند شده که این موضوع با اخبار - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر لاهیجان استان گیلان - قبلی مبنی بر افزایش 15 درصدی ابعاد صفحه نمایش اپل واچ 4 مطابقت دارد.

البته شرکت سازنده برای دستیابی به نمایشگر بزرگتر، ابعاد بدنه را چندان تغییر نداده اما با کاهش حاشیه ها و استفاده از طراحی تمام صفحه، توانسته به هدف خود برسد.

صفحه ساعت آنالوگ اپل واچ 4 اطلاعات بیشتری مانند شاخص نور فرابنفش را به نمایش می گذارد

علاوه - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر لاهیجان استان گیلان - بر افزایش ابعاد نمایشگر، شاهد نمایش اطلاعات بیشتری در صفحه ساعت آنالوگ اپل واچ 4 هستیم که شامل مواردی مانند تاریخ، وضعیت آب و هوا، شاخص نور فرابنفش، طلوع و غروب آفتاب، میانبر اپل میوزیک، کره زمین (احتمالاً با امکان چرخش توسط کاربر)، قرار ملاقات بعدی با توجه به تقویم و میانبر فعالیت ها می شود.

در زمینه طراحی بدنه نیز (همان طور که در تصویر مشاهده می کنید) اپل واچ جدید تغییرات اندکی نسبت به - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر لاهیجان استان گیلان - نسخه قبلی داشته و تنها نکته قابل توجه، حضور یک سوراخ کوچک در سمت راست بدنه - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر لاهیجان استان گیلان - است که احتمالاً برای یک میکروفن اضافی در نظر گرفته شده.

هنوز اطلاعی از تاریخ عرضه و قیمت نهایی اپل واچ 4 در دست نیست اما به احتمال زیاد این محصول در تاریخ 21 - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر لاهیجان استان گیلان - شهریور همراه با آیفون های - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر لاهیجان استان گیلان - جدید به بازار معرفی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone