🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  3. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  4. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34045.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

تاریخ رونمایی رسمی از موبایل های خانواده گوگل پیکسل 3 مشخص شد

بنابر گزارش تازه خبرگزاری بلومبرگ و به نقل از منابع موثق، اسمارت فون های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس روز نهم اکتبر (17 مهرماه) طی مراسمی در شهر نیویورک به صورت رسمی رونمایی ...

بنابر گزارش تازه خبرگزاری بلومبرگ و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مریوان استان کردستان - به نقل از منابع موثق، اسمارت فون های گوگل پیکسل - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مریوان استان کردستان - 3 و پیکسل 3 اکس روز نهم اکتبر (17 مهرماه) طی مراسمی در شهر نیویورک به صورت رسمی رونمایی خواهند شد. این خبر هنوز به صورت رسمی از سوی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مریوان استان کردستان - گوگل به تایید نرسیده، اما با توجه به پیشینه بلومبرگ و منابع آن، می توان این خبر را موثق در نظر گرفت.

نهم اکتبر امسال سه شنبه خواهد بود و مراسم گوگل، حدوداً دو هفته بعد از زمانی برگزاری می شود که اپل آیفون های - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مریوان استان کردستان - جدیدش را روانه بازار می کند. علی رغم آیفون های 2018 اپل که اطلاعات چندانی درباره آنها منتشر می شود، گوگل پیکسل 3 اکس ال از اخبار افشایی در امان نبوده و طی هفته های اخیر، شاهد تصاویر و اطلاعاتی بوده ایم که همگی توسط منابعی در اروپای شرقی منتشر شده اند.

این اخبار افشایی، تصاویری از تمام زوایا، مشخصات کامل سخت افزاری و محتویات داخل جعبه پیکسل 3 اکس ال را برایمان - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مریوان استان کردستان - نمایان کرده اند و حتی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مریوان استان کردستان - در موردی عجیب، ماه ها - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مریوان استان کردستان - پیش از رونمایی و عرضه رسمی شاهد انتشار نقدی از پیکسل 3 اکس ال در یکی از وب سایت روسی زبان بودیم.

با استناد به هرآنچه تا امروز لو رفته، پیکسل 3 اکس ال قرار است به نمایشگر عظیم الجثه 6.7 اینچی از نوع OLED مجهز باشد که بریدگی کوچکی در بخش بالایی خود دارد. این موبایل قرار است موفقیت های - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مریوان استان کردستان - پیکسل 2 را از نظر تصویربرداری ادامه دهد اما باز هم میزبان تنها یک سنسور تصویربرداری در پشت خواهد بود. و ضمناً نیازی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مریوان استان کردستان - به اشاره نیست که اندروید 9 - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مریوان استان کردستان - پای هم به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone