🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  3. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34039.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

دانشمندان انگلیسی نوعی فلز مایع با قابلیت برنامه ریزی ساختند

با شنیدن اسم «فلز مایع» احتمالاً به یاد کاراکتر T-1000 در فیلم سینمایی ترمیناتور 2 افتادید؛ یک ربات از جنس فلز مایع که توانایی تغییر شکل داشت. البته شاید هنوز زمان زیادی تا انقلاب ربات ...

با شنیدن اسم «فلز مایع» احتمالاً به یاد کاراکتر T-1000 در فیلم سینمایی ترمیناتور 2 افتادید؛ یک ربات از جنس فلز مایع - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - که توانایی تغییر شکل داشت. البته شاید - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - هنوز زمان زیادی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - تا انقلاب ربات ها فاصله داشته باشیم، اما دانشمندان توانسته اند با تولید نوعی فلز مایع با قابلیت برنامه ریزی، یک گام - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - به توسعه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - T-1000 نزدیک شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان

فلز مایع قابل برنامه ریزی آلیاژی از ایندیوم و گالیوم است

ماده مورد بحث که توسط پژوهشگران دانشگاه های ساسکس و سوانزی توسعه یافته، توانایی تغییر شکل با استفاده از فرمان های الکتریکی را دارد. دانشمندان طی آزمایشات خود - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - موفق شدند با اعمال - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - جریان الکتریسیته، فلز مذکور که آلیاژی از ایندیوم و گالیوم است را به شکل های سه بعدی مختلف از جمله حروف الفبا درآورند. یوتاکا تاکودا یکی از محققان فعال در پروژه درباره - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - ابداع جدید گفته:

این فلز نوع جدیدی از مواد مایع قابل برنامه ریزی است که توانایی تغییر شکل پویا از یک قطره، به اشکال هندسی پیچیده را در فرآیندی قابل کنترل دارد.

البته پروژه ما فعلاً در مراحل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - ابتدایی است، اما پتانسیل بالای این فلز باعث شده به فکر استفاده از آن در گرافیک کامپیوتر، لوازم الکترونیکی هوشمند، ربات های نرم و نمایشگرهای انعطاف پذیر باشیم.

گفتنی است بنا بر پیش بینی ها، فلز مایع قابل برنامه ریزی دانشمندان انگلیسی زمان قابل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - توجهی با مرحله تجاری سازی فاصله دارد، اما کاربردهای آن در صنعت هزینه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - های پژوهشی طرح را توجیه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اشااونی نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام و عرض ادب روزتون بخیر اطراف نیک کری هشتپر اعزام نیرو دارید.
پاسخ: بله در نیک کری شهر هشتپر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone