🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  2. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  3. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  5. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34049.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

طرح مفهومی از ساعت های هوشمند با سه نمایشگر

به تازگی «چانمی لی» طراح کره‌ای معروف طرح مفهومی جدیدی برای ساعت‌های هوشمند بهره مند از سه نمایشگر ارائه کرده که می‌تواند در آینده‌ی پوشیدنی‌ها تاثیرات بسزایی بگذارد. ساعت هوشمند طراحی شده، EveRest (یا همان ...

به تازگی «چانمی لی» - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شازند استان مرکزی - طراح کره‌ای معروف طرح مفهومی جدیدی برای ساعت‌های هوشمند بهره مند از سه نمایشگر ارائه کرده که می‌تواند در آینده‌ی پوشیدنی‌ها تاثیرات بسزایی بگذارد.تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شازند استان مرکزی

ساعت هوشمند طراحی شده، EveRest (یا همان اورست) نام دارد که در واقع بسیار عریضتر از دیگر همتایانش است چرا که سه نمایشگر مختلف را کنار هم قرار داده است؛ دو نمایشگر کوچک که منحصراً به نمایش زمان یا اطلاعات سلامتی اختصاص - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شازند استان مرکزی - دارند و یک صفحه نمایش بزرگ - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شازند استان مرکزی - که این دو نمایشگر را در برگرفته.

در واقع طراح EveRest قصد داشته که با طراحی این ساعت‌های هوشمند، یک وسیله‌ ارتباط جمعی کامل و ابزار ردیاب سلامتی بدون نقص را خلق کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شازند استان مرکزی

بدین صورت که صفحه نمایش LCD بزرگتر همه مشخصات کلی نظیر موقعیت، - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شازند استان مرکزی - ارتفاع، میزان جذب رطوبت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شازند استان مرکزی - و اطلاعات تماس‌های برقرار شده را نشان خواهد داد. در - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شازند استان مرکزی - حالی که یکی از نمایشگر کوچک سیاه و سفید به نمایش اطلاعات سلامتی نظیر فشارخون اختصاص خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شازند استان مرکزی - داشت و دیگری منحصراً زمان، تاریخ، میزان باتری و وضعیت بلوتوث را نمایش می‌دهد.

همچنین EveRest بسیاری از قابلیت‌های کلیدی ساعت‌های هوشمند را به ایرفون همراه با آن انتقال داده است. این ایرفون علاوه بر اینکه به عنوان میکروفون - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شازند استان مرکزی - و بلندگو فعالیت می‌کند، قادر است که به وسیله‌ی یک حسگر ضربان قلب، فشار خون کاربر را از رگ‌های پشت گوشش اندازه‌گیری کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شازند استان مرکزی

جابجایی محل قرارگیری حسگر سنجش ضربان قبل، بیشتر به علت هدف طراحی این ساعت هوشمند بوده چرا که پوشیدنی EveRest قرار است بهترین انتخاب کوهنوردان باشد. طراح این گجت معتقد است که صخره نوردان می‌توانند در مواقع مورد نیاز با ایرفون خود به صحبت کردن با هم تیمی‌ها یا گروه فیلمبرداری بپردازند.

از آنجایی که این ساعت‌ها اندازه‌ی بزرگی دارند، بعید است که شرکت‌های معروف نظیر سامسونگ و اپل سراغ طرح مفهومی یاد شده بروند چرا کاربران پوشیدنی‌های ظریفتر را ترجیح می‌دهند.

با این وجود قابلیت نمایش - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شازند استان مرکزی - تمامی مشخصات - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شازند استان مرکزی - به صورت همزمان و همچنین انتقال برخی حسگر‌ها به ایرفون، مسئله‌ای است که توجه تولید کنندگان معروف را جلب نموده.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone