🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  2. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  3. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  4. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  5. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34027.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اپل واچ 4 از نمایشگری با رزولوشن بالاتر برخوردار می شود

بر اساس اطلاعات موجود، ساعت هوشمند بعدی کمپانی اپل تحت عنوان «اپل واچ 4» که در تاریخ 21 شهریور و همراه با آیفون های Xs و Xs Max رونمایی می شود، نمایشگر بزرگتری را در ...

بر اساس اطلاعات موجود، ساعت هوشمند بعدی کمپانی اپل تحت عنوان «اپل واچ 4» که در تاریخ 21 شهریور و همراه با آیفون های Xs و Xs Max رونمایی می شود، نمایشگر بزرگتری را در همان ابعاد بدنه نسل قبل جای خواهد داد.

طبق شایعاتی که پیشتر منتشر شده بود، میزان افزایش اندازه صفحه اپل واچ 4 تقریباً 15 درصد بوده که رندرهای - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر گلستان استان گلستان - موجود این ادعا را تا حدودی تأیید می کنند. حال گزارش جدیدی انتشار یافته - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر گلستان استان گلستان - که از بهبود رزولوشن نمایشگر ساعت اپل خبر می دهد و بر اساس آن، صفحه نمایش - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر گلستان استان گلستان - اپل واچ 4 با کیفیت ترین نمونه به - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر گلستان استان گلستان - کار رفته در پوشیدنی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر گلستان استان گلستان - های اپل خواهد بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر گلستان استان گلستان

چگالی پیکسل نمایشگر اپل واچ 4 برابر 345 پیکسل در اینچ مربع خواهد بود

با توجه به اطلاعات موجود در نسخه بتا از سیستم عامل «watchOS 5»، نمایشگر نسخه 42 میلیمتری اپل واچ 4 از رزولوشن 480 در 384 بهره می برد که نسبت به رقم 390 در 312 اپل واچ 3 رشد داشته است. بر همین اساس چگالی پیکسل (تعداد پبکسل های موجود در واحد مساحت) نیز در نمایشگر ساعت اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر گلستان استان گلستان - بهبود یافته و از 303 پیکسل در اینچ مربع به 345 پیکسل در اینچ مربع رسیده است.

گفتنی است - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر گلستان استان گلستان - افزایش اندازه و کیفیت نمایشگر اپل واچ 4 به معنی وجود فضای بیشتر برای نمایش قابلیت ها و صفحه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر گلستان استان گلستان - ساعت های جدید بوده و مانند تصویر - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر گلستان استان گلستان - بالا، امکان حضور 9 نشانگر مختلف را فراهم می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone