🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  3. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  4. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34047.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

معرفی نجوا؛ پلتفرمی ایرانی برای ارسال پوش نوتیفیکیشن

در شرایطی که سرویس پوش نوتیفیکیشن وان‌سیگنال درب‌های خود را به روی کاربران ایرانی بسته، سرویس‌های جایگزین ایرانی نقش حیاتی پیدا کرده‌اند. «نجوا» یکی از آن‌هاست که خدماتش را به طور «رایگان» به بیش از ۶۰۰ رسانه ...

در شرایطی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - که سرویس پوش نوتیفیکیشن وان‌سیگنال درب‌های خود را به روی کاربران ایرانی بسته، سرویس‌های جایگزین ایرانی نقش حیاتی پیدا کرده‌اند. «نجوا» یکی از آن‌هاست که خدماتش را به طور «رایگان» به بیش از ۶۰۰ رسانه و وبسایت داخلی ارائه می‌کند.

در مطلب پیش رو قابلیت‌های این سرویس را با هم مرور خواهیم کرد. - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - اما پیش از پرداخت به این قابلیت‌ها شاید بد نباشد که با اصطلاح پوش نوتیفیکیشن‌ و کاربردهای آن بیشتر آشنا شویم.

پوش - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - نوتیفیکیشن چیست و چه کاربردی دارد؟

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان
نمایی از داشبورد نجوا، قسمت ویرایش و زمان‌بندی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - نوتیفیکیشن

پوش نوتیفیکیشن یا «نوتیفیکیشن آنی» پیام‌هایی هستند که تقریبا همه با آن آشناییم و حداقل یکی دو مورد از این پیام‌ها را در موبایل‌هایمان دیده‌ایم. همانطور که از عنوانش پیداست، پوش نوتیفیکیشن‌ پیامی است که در آن واحد از سوی میزبان ارسال و به دست گیرنده می‌رسد.

هدف اصلی پوش نوتیفیکیشن‌ را معمولا اطلاع‌رسانی سریع - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - به - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - کاربر عنوان می‌کنند. مثلا یک وبسایت خبری را در نظر بگیرید که می‌خواهد یک خبر بسیار داغ و مهم را در یک آن به گوش میلیون‌ها کاربر برساند و مطمئن باشد که همه یا حداقل بخش اعظم کاربران این خبر را می‌خوانند. یا یک اپ هواشناسی را در نظر بگیرید که می‌خواهد افراد ساکن یک شهر - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - را از بارش - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - تگرگی که در حال رسیدن است آگاه کند.

پوش نوتیفیکیشن‌ها در افزایش ۸۸ درصدی نرخ تعامل اپلیکیشن‌ها مؤثر بوده‌اند

در چنین مواقعی پوش نوتیفیکیشن می‌تواند بهترین ابزار ممکن باشد؛ یک راه ارتباطی سریع، بی‌دردسر و مطمئن که میان کاربر و مدیر یک سایت ارتباط مستقیم ایجاد می‌کند. هر - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - چند نقش پررنگ این پیام‌ها را در افزایش بازدهی کمپین‌های تبلیغاتی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - نمی‌توان نادیده گرفت.

به گزارش - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - وبسایت Localytics، در سال ۲۰۱۶ - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - پوش نوتیفیکیشن‌ها به تنهایی در افزایش ۸۸ درصدی نرخ تعامل - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - اپلیکیشن‌ها مؤثر بوده‌اند. همچنین ۶۵ درصد از کاربران اپلیکیشن‌ها در صورت دریافت پوش نوتیفیکیشن، در کمتر از سی روز مجددا به آن اپ بازگشته‌اند و جالب اینکه نیمی از آن‌ها این پیام‌ها را مفید یافته‌اند.

بنابراین با استناد به این آمار، شکی نیست که پوش نوتیفیکیشن‌ها یکی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - از حیاتی‌ترین ابزارها برای وبمسترها و اصحاب رسانه باشند. دو روش برای به کارگیری - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - این نوتیفیکیشن‌ها وجود دارد، یکی کدنویسی داخلی و دیگری استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - از سرویس‌های شخص ثالث - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - که - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - هم وقت و هزینه کمتری می‌گیرد و هم امکانات بیشتری دارد. انتخاب اکثر افراد معمولا گزینه دوم است.

نجوا چه قابلیت‌هایی به کاربر ارائه می‌دهد؟

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان
اسکریپت پوش - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - نوتیفیکیشن نجوا را می‌توان شخصی‌سازی کرد.

در حال حاضر هر قابلیتی که در نجوا می‌بینید به صورت کاملا - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - رایگان ارائه می‌شود. هر چند در گفتگویی که با مسئولین این استارتاپ داشتیم اعلام کردند که در آینده استفاده از این خدمات روی «پلن سازمانی» برای خدمت‌گیرنده هزینه خواهد داشت.

اما خدمات رایگان فعلی نجوا چه هستند؟ خلاصه‌ای از این خدمات به شرح زیر است:

  • ارسال پوش نوتیفیکیشن برای گوگل کروم (اندروید و وب) و فایرفاکس (وب)
  • امکان ارسال فوری یا زمان‌بندی پوش نوتیفیکیشن‌ها
  • ارسال پوش نوتیفیکیشن بر اساس رفتار کاربر
  • شخصی‌سازی پوش نوتیفیکیشن‌ها با اسکریپت نجوا
  • امکان گروه‌بندی مشترکین
  • گزارش‌گیری Real-time

بعد از ثبت نام در نجوا، باید - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - وبسایت‌تان را به پنل کاربری آن بشناسانید. با انجام این کار مجوز ساخت نوتیفیکشن جدید برایتان صادر می‌شود.

داشبورد نجوا از دو بخش کلی تشکیل شده: وبسایت و نوتیف‌ها. در قسمت وبسایت که اسکرین شات مرتبط با آن را بالاتر مشاهده‌ می‌کنید، هر چه برای تنظیمات نوتیف وبسایت نیاز دارید را مشاهده خواهید کرد. کد اسکریپت نجوا هم در - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - سمت چپ داشبورد قرار دارد که علاوه بر تنظیمات داخلی داشبورد، به وسیله - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - برنامه‌نویس قابل شخصی‌سازی هم هست. تنها کاری که باید برای ارسال پوش نوتیفیکیشن به کاربران انجام - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - بدهید این است که اسکریپت را در تگ head وبسایت‌تان قرار بدهید.

داشبورد نجوا از دو بخش کلی تشکیل شده: وبسایت و نوتیف‌ها

بخش «نوتیف‌ها» برای شخصی‌سازی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - و برنامه‌ریزی پوش نوتیفیکشن آماده شده. نجوا در این قسمت به شما اجازه می‌دهد که برای پوش نوتیفیکیشن عنوان و توضیح بنویسید، عکس و لوگو اضافه کرده و در نهایت به آن لینک بدهید. ضمنا امکان بخش‌بندی مشتریان و اضافه کردن حساب وان سیگنال را هم از همینجا - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - دارید. گزینه دوم برای وبسایت‌هایی کاربرد دارد که «پیش از تحریم وان‌سیگنال» از آن برای ارتباط با مشتریان خود استفاده می‌کرده‌اند.

بنابراین به لطف این گزینه، دیگر با مهاجرت به پلتفرم نجوا مشتریان قدیمی خود را از دست نخواهید داد که جزو نقاط قوت سرویس به حساب می‌آید. هر چند مواردی مثل نبود امکان ارسال پوش نوتیفیکیشن به دیوایس‌های iOS یا - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - آمار کمی که از پوش نوتیفیکیشن‌ها به شما ارائه می‌شود (فقط توزیع سیستم عامل، توزیع مرورگر و تعداد کاربران گروه‌ها) جزو محدودیت‌هایی هستند که در صورت برطرف شدن، می‌توانند جای پای نجوا را در میان سرویس‌های پوش نوتیفیکیشن ایرانی محکم‌تر کنند.

رایگان بودن نجوا و ارسال بی‌نهایت اعلان، دو برگ برنده بزرگ این سرویس هستند که به رقابت بهتر آن میان رقبای داخلی کمک شایانی می‌کنند. اما برای پیروزی در رقابت پلتفرم‌های پوش نوتیفیکیشن ایرانی، - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - این موارد کافی نیستند. بلکه همه چیز در گرو آن است که - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - کیفیت خدمات به - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - قدر کافی مطلوب باشد تا کاربران ایرانی را به سمت سرویس‌های خارجی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - سوق ندهد.

بنابراین شاید بهتر باشد که خودتان نیم نگاهی به نجوا و امکاناتش داشته باشید. - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خدابنده استان زنجان - برای شروع استفاده از سرویس پوش نوتیفیکیشن نجوا می‌توانید به وبسایت این سرویس مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone