🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  3. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  5. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34034.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

افشای تصویری زنده از موبایل میان رده ال جی Q9 همراه با نمایشگر 18:9

از سال گذشته میلادی بود که ال جی موبایل های میان رده سری Q را معرفی کرد اما بیراهه نیست اگر بگوییم که استراتژی عرضه این موبایل ها چندان موفق و پایدار نبوده است. در ...

از سال گذشته میلادی بود که ال جی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بیجار استان کردستان - موبایل های میان رده سری Q را معرفی کرد اما بیراهه نیست اگر بگوییم که استراتژی عرضه این موبایل ها چندان موفق و پایدار نبوده است. در سال 2017 موبایل های ال جی Q6 و Q8 از راه رسیدند و اوایل امسال هم شاهد عرضه Q7 و مدل 2018 موبایل Q8 بودیم. گذشته از احتمال به اشتباه افتادن مشتریان، ال جی حالا برای عرضه مدلی دیگر تحت عنوان Q9 آماده می شود که اخیراً تصویری زنده از آن در فضای مجازی پخش شده است.

با نگاهی به تصویر پایین می توان به نتیجه رسید که Q9 قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بیجار استان کردستان - نیست قابلیت های چندان جدیدی ارائه کند. اسمارت فون مورد اشاره از طراحی معمول ال جی بهره مند شده و - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بیجار استان کردستان - نمایشگرش، نسبت ابعادی معادل 18:9 دارد. با این حال و برخلاف پرچمداران اخیر کره ای ها، خبری از بریدگی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بیجار استان کردستان - در - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بیجار استان کردستان - بخش بالایی نمایشگر نیست. بالاتر از نمایشگر و در حاشیه، اسپیکر جلویی به چشم می خورد و دوربین سلفی نیز اندکی آن طرف تر جا خوش کرده است. ضمناً بنابر شایعات تایید نشده، باید منتظر یک دوربین واحد - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بیجار استان کردستان - در بخش پشتی باشیم و ال جی مجدداً از ترندهای اخیر صنعت موبایل فاصله گرفته است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بیجار استان کردستان

گذشته از این تصویر، اطلاعات افشایی حاکی از آن - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بیجار استان کردستان - هستند که باید منتظر موبایلی قوت گرفته از چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 660 باشیم. 4 - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بیجار استان کردستان - گیگابایت حافظه رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر مشخصات دستگاه به شمار می روند. باتری 3550 میلی آمپر ساعتی احتمالاً هرکسی را راضی خواهد کرد - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بیجار استان کردستان - و اندروید 8.1 اوریو هم به صورت پیش فرض روی ال جی Q9 نصب خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعاتی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بیجار استان کردستان - درباره تاریخ رونمایی رسمی ال جی Q9 در دست نیست اما می دانیم که پرچمدار ال جی V40 تا پایان ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد و شاید میان رده جدید کره ای ها هم حضوری هرچند کوتاه در مراسم معارفه V40 داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone