🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29018.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

شمار کاربران ویندوز ۱۰ از مرز ۸۰۰ میلیون گذر کرد

مایکروسافت پیشتر گزارش داده بود که ویندوز 10 به محبوبترین سیستم عامل کامپیوتر‌های خانگی بدل شده است. حال بر اساس گزارش این شرکت، ویندوز 10 بیش از ۸۰۰ میلیون مرتبه نصب شده  و این رقم احتمالاً ...

مایکروسافت پیشتر گزارش داده بود که ویندوز 10 به محبوبترین سیستم عامل کامپیوتر‌های خانگی بدل شده است. حال - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گلپایگان استان اصفهان - بر اساس گزارش این شرکت، ویندوز 10 بیش از ۸۰۰ میلیون مرتبه نصب شده  و این رقم احتمالاً تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی به یک میلیارد مرتبه می‌رسد و رکورد‌های موجود - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گلپایگان استان اصفهان - را می‌شکند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گلپایگان استان اصفهان

ماه گذشته موسسه Net Market Share اعلام کرده بود - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گلپایگان استان اصفهان - که سهم سیستم عامل ویندوز 10 از بازار جهانی به ۳۹.۲۲ درصد رسیده و موفق شده ویندوز 7 را با سهم ۳۶.۰۹ درصدی از بازار جهانی را پشت سر بگذارد و به محبوبترین سیستم عامل کامپیوتر‌های خانگی بدل - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گلپایگان استان اصفهان - شود. در آن زمان گزارش شده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گلپایگان استان اصفهان - بود که تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گلپایگان استان اصفهان - ویندوز 10 بیش از ۷۰۰ میلیون مرتبه نصب شده.

کمپانی ردموندی هنگام عرضه ویندوز 10 در سال ۲۰۱۵ میلادی، هدف یک میلیاردی برای آن تعیین کرد و باور داشت که این سیستم عامل می‌تواند تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی، یک میلیارد مرتبه روی کامپیوتر‌های خانگی کاربران - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گلپایگان استان اصفهان - نصب شود.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گلپایگان استان اصفهان

یک سال بعد مایکروسافت اعلام کرده که سیستم عامل جدید آنچنان - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گلپایگان استان اصفهان - موفق نبوده و بعید است به این هدف برسد. با این حال ویندوز فقط ۲۰۰ میلیون نصب تا هدف خود فاصله دارد و اگر روند محبوبیتش حفظ شود، پیش از پایان سال ۲۰۱۹ میلادی می‌تواند - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گلپایگان استان اصفهان - به یک میلیارد مرتبه نصب برسد.

یکی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گلپایگان استان اصفهان - از عواملی که رسیدن به این رقم را آسان می‌کند این است که کمپانی ردموندی تنها قرار است ۱۲ ماه دیگر از ویندوز 7 پشتیبانی کند. از ۲۴ دی ماه سال ۹۸، تنها مشتریان پولی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گلپایگان استان اصفهان - کسب و کاری یا تحصیلی می‌توانند به روز رسانی‌ های امنیتی بعدی ویندوز - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گلپایگان استان اصفهان - 7 را دریافت کنند و بنابر سنت همیشگی، این آپدیت‌ها ارزان نخواهند بود.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گلپایگان استان اصفهان

علاوه بر این - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گلپایگان استان اصفهان - «یوسف مهدی» یکی از مدیران ارشد مایکروسافت با انتشار پستی در توییتر مدعی شده که ویندوز 10 موفق شده بیشترین میزان رضایت کاربران تاریخ سیستم عامل ‌های ویندوز را به خود اختصاص دهد و رکوردشکنی کند. حال به نظر شما ویندوز - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گلپایگان استان اصفهان - 10 با توانایی‌های منحصر بفردش، می‌توانند به روند رکودشکنی خود ادامه دهد یا خیر؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone