🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  3. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  4. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34017.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

هوآوی از دستکاری نتایج بنچمارک در محصولاتش دفاع می کند

بنچمارک ها از زمانی که رقابت میان تولیدکنندگان اسمارتفون شدت گرفت، در محافل مختلف حضور پررنگی داشتند و همواره به عنوان مرجعی برای مقایسه توانمندی های محصولات مورد توجه بوده اند. نقش بنچمارک ها تا ...

بنچمارک ها از زمانی که رقابت میان تولیدکنندگان اسمارتفون شدت گرفت، در - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جعفریه استان قم - محافل مختلف حضور پررنگی داشتند و همواره به عنوان مرجعی برای - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جعفریه استان قم - مقایسه توانمندی های محصولات مورد توجه بوده اند.

نقش بنچمارک ها تا جایی قدرتمند شده که بسیاری از - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جعفریه استان قم - کاربران برای انتخاب میان دو یا چند محصول، به نتایج این تست ها مراجعه کرده و بر اساس آن ها نسبت به خریداری گوشی جدید اقدام می کنند. همین موضوع باعث شده برخی از شرکت ها با دستکاری تولیدات خود، آنها را برای - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جعفریه استان قم - کسب نتایج بهتر (و البته غیر واقعی) در آزمون های مختلف آماده کنند.

مسئله دستکاری نتایج بنچمارک ها اخیراً در نمایشگاه IFA 2018 برلین نیز مطرح شد که طی آن، مقامات هوآوی استفاده از نرم افزارهای تشخیص بنچمارک برای ارائه بهترین نتایج را در - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جعفریه استان قم - محصولات خود تأیید کرده و دلیل آن را فعالیت های رقبا عنوان کردند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جعفریه استان قم

هوآوی تا زمان ارائه ابزار مناسب، مانند سایر کمپانی ها به دستکاری نتایج بنچمارک ادامه خواهد داد

دکتر ونگ چنگلو رئیس بخش نرم - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جعفریه استان قم - افزار گروه تجاری مشتریان هوآوی درباره دستکاری نتایج بنچمارک ها اظهار داشته که تست های جدید، از استفاده واقعی و تجربه کاربری فاصله گرفته اند و به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جعفریه استان قم - همین دلیل - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جعفریه استان قم - نتایج آنها معیار سنجش مناسبی نخواهد بود. از این رو شرکت چینی با همکاری مراجع معتبر به دنبال استاندارد کردن بنچمارک ها بوده و تا زمان ارائه ابزار مناسب، مانند سایر کمپانی ها به دستکاری نتایج ادامه خواهد داد.

لازم به ذکر است که به اعتقاد دکتر چنگلو، بسیاری از شرکت ها (به خصوص رقبای چینی) به پشتوانه آمار و ارقام غیر واقعی، محصولات خود را در بازار تبلیغ می کنند که هوآوی نیز در پاسخ نتایج مشابهی را ارائه خواهد کرد. البته مقامات کمپانی هوآوی به خبرنگاران قول دادند - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جعفریه استان قم - که در آینده، بنچمارک ها توسط مراجع شخص ثالث انجام خواهند شد.

گفتنی است پرچمدار بعدی هوآوی با نام میت 20 در تاریخ 24 مهر ماه معرفی می شود که باید منتظر بود و دید شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جعفریه استان قم - چینی چه - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جعفریه استان قم - تدابیری را برای - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جعفریه استان قم - بنچمارک آن اندیشیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone