🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  2. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  5. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34018.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

پالم با تلفن همراه اندرویدی PVG100‌ به دنیای تلفن های هوشمند باز می گردد

قبل از این که خبری از تلفن های هوشمند باشد، پالم نشانه هایی از ساخت یک دستگاه هوشمند که کاربران می توانستند اطلاعات روزمره‌ی خود را در آن ذخیره کنند را نشان داده بود. اما ...

قبل از این که خبری از تلفن های هوشمند باشد، پالم نشانه - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پل سفید استان مازندران - هایی از ساخت یک دستگاه هوشمند که کاربران می توانستند اطلاعات روزمره‌ی خود را در آن ذخیره کنند را نشان داده بود. اما زمانی که تلفن های همراه هوشمند شدند، مدت ها بود که پالم فقط برای زنده ماندن دست و پا می زد. اما بعد از چند تغییر و بازگشت های ناموفق، به نظر می رسد پالم تصمیم گرفته به بازی برگردد. اما اگر اطلاعات لو رفته از تلفن همراه بعدی این شرکت یعنی PVG100 - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پل سفید استان مازندران - واقعیت - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پل سفید استان مازندران - داشته باشد، پالم رقابت بسیار سختی پیش رو دارد.

این تلفن همراه نسبت به استاندارد های کنونی تلفن های هوشمند بسیار کوچک محسوب می - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پل سفید استان مازندران - شود. صفحه نمایشی ۳.۳ اینچی با رزولوشن 1280x720 نشان - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پل سفید استان مازندران - از این دارد که PVG100 - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پل سفید استان مازندران - کار دشواری در رقابت با برند های مطرح دیگر دارد. البته تلفن های کوچک مشابهی وجود داشته که از صفحه نمایش نه چندان بزرگی استفاده کنند. مثلا بلک - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پل سفید استان مازندران - بری چندی پیش تلفن هوشمند ۴.۵ اینچی را عرضه کرد و سعی داشت با قرار دادن کیبورد فیزیکی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پل سفید استان مازندران - در آن، اندازه‌ی کلی تلفن همراه را حفظ کند. اما به نظر می رسد پالم چنین - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پل سفید استان مازندران - هدفی ندارد و سعی نمی کند اندازه‌ی کلی گوشی خود را با استفاده از کیبورد فیزیکی بزرگتر کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پل سفید استان مازندران

البته - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پل سفید استان مازندران - استفاده از - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پل سفید استان مازندران - نمایشگری کوچک - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پل سفید استان مازندران - تنها نقطه اشتراک بلک بری و پالم محسوب نمی شود. همانند آخرین محصول بلک بری، PVG100 پالم هم قرار است توسط شرکت TCL Communication ساخته شود. هنوز خبری درباره‌ی زمان عرضه‌ی این - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پل سفید استان مازندران - تلفن همراه در دست نیست اما با توجه به اقدامات پالم برای دریافت مجوز های لازم به نظر می رسد که زمان زیادی تا چرخه‌ی پیش فروش و عرضه در بازار  نمانده باشد.

با توجه به اندازه‌ی این گوشی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پل سفید استان مازندران - به نظر نمی رسد در زمان عرضه باید انتظار تلفن هوشمند قدرتمندی را داشته باشیم. به نظر می رسد PVG100 حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگا بایتی داشته باشد و از رم ۳ گیگابایتی بهره ببرد. انتظار می رود از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۳۵ SoC استفاده کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پل سفید استان مازندران - نکته‌ی عجیب راجع - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پل سفید استان مازندران - به این گوشی، استفاده از باطری ۸۰۰ میلی آمپر ساعت است که قابل مقایسه با هیچکدام از تلفن همراه های اندرویدی کنونی نیست. البته - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پل سفید استان مازندران - با توجه به صفحه‌ نمایش کوچک و رزولوشن پایین - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پل سفید استان مازندران - PVG100 شاید استفاده از باطری های قوی منطقی نباشد. به طور کلی فعلا نمی توان راجع - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پل سفید استان مازندران - به شارژ دهی این تلفن همراه اظهار نظر دقیقی داشت.

چیزی که راجع به PVG100 واضح است، منحصر به - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پل سفید استان مازندران - فرد بودن و شباهت نداشتن این تلفن همراه به گوشی های اندرویدی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پل سفید استان مازندران - کنونیست. تلفن هوشمند جدید پالم احتمالا جمع و جور ترین گوشی همراه - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پل سفید استان مازندران - اندرویدی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. این تلفن همراه هوشمند از سیستم عامل اندروید نسخه اوریو بهره مند خواهد بود و با توجه - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پل سفید استان مازندران - به سایز کوچک و قدرت سخت افزاری کاملا معمولی این تلفن همراه، بعید به نظر می رسد که بتوانیم - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پل سفید استان مازندران - انتظار وسایل جانبی بسیار زیادی برای آن داشته باشیم. حتی جک صوتی ۳.۵ میلی متری.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر صدف نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
تعمیرچی آیا سمت جاده ساحلی پل سفید هم سرویس دهی داره
پاسخ: بله در جاده ساحلی شهر پل سفید خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone