🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  2. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  3. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  5. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34020.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

نتایج یک تحقیق: کاربران فیسبوک نسبت به آن هشیار تر و بدبین‌ تر شده‌اند

طبق نتایج بدست آمده از تحقیقی که اخیرا روی یک جامعه ۴,۵۹۴ نفره صورت گرفته، حدود ۲۶ درصد از این افراد در بازه زمانی ۲۹ ماه می تا ۱۱ ژوئن امسال، اپلیکیشن فیسبوک را به طور کامل از ...

طبق نتایج بدست آمده از تحقیقی که اخیرا روی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اصفهان استان اصفهان - یک جامعه ۴,۵۹۴ نفره صورت گرفته، حدود ۲۶ درصد از این افراد در بازه زمانی ۲۹ ماه می تا ۱۱ ژوئن امسال، اپلیکیشن فیسبوک را به طور کامل از موبایل‌های خود پاک کرده‌اند.

از این گروه فقط ۹ درصد به دانلود اطلاعات شخصی خود تمایل نشان داده‌اند اما در عوض ۵۴ - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اصفهان استان اصفهان - درصد آن‌ها ترجیح داده‌‌اند که - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اصفهان استان اصفهان - تنظیمات حریم خصوصی فیسبوک را تغییر بدهند. همچنین ۴۲ درصد افراد هم اپلیکیشن را پاک نکرده و فقط به مدت چندین هفته از آن کناره‌گیری کرده‌اند.

نتایج دیگر این تحقیق نشان داد که جوانان ۱۸ تا ۲۹ ساله (۴۴ درصد افراد) در مقایسه با افراد بالای ۶۵ سال (۱۲ درصد افراد) تمایل بیشتری به پاک کردن - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اصفهان استان اصفهان - فیسبوک نشان داده‌اند. این در حالیست که تنها یک نفر از سه نفر جامعه آماری فوق، تنها به تقویت تنظیمات حریم خصوصی اپلیکیشن اکتفا کرده‌اند.

جوانان ۱۸ تا ۲۹ ساله تمایل بیشتری به پاک کردن فیسبوک داشته‌اند

اما در مورد کناره‌گیری موقت از فیسبوک، جامعه آماری اول و دوم تفاوت زیادی با هم نداشتند. به طوری که ۴۰ درصد از جوانان و ۴۷ درصد از بزرگسالان تصمیم گرفتند که اپلیکیشن را برای - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اصفهان استان اصفهان - مدت کوتاهی ترک کنند.

شکی نیست که رسوایی بزرگ کمبریج آنالیتیکا در حاصل شدن این نتایج نامطلوب تأثیر بسزایی داشته. حتما به خاطر دارید که این مؤسسه اطلاعات خصوصی ۸۷ میلیون نفر از کاربران فیسبوک را به طور مخفیانه برای کمک به پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به سرقت برده بود و این موضوع غول شبکه‌های اجتماعی را به دردسر عظیمی انداخت.

از دیگر نتایج جالب توجه این تحقیق می‌توان به برابر بودن تعداد جمهوری‌خواهان و دموکرات‌های عضو فیسبوک اشاره کرد. به نظر می‌رسد که هر دو حزب از نظر تعداد کاربرانی که اپلیکیشن را پاک کرده یا برای مدتی از آن کناره‌گیری کرده‌اند، مساوی هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone