🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  3. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  5. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34035.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

فبلت های آنر 8X و 8X Max رسماً معرفی شدند؛ نمایشگر بزرگ، باتری بزرگ تر

اگر در این گرانی و شرایط اقتصادی به فکر خرید موبایل آنر 7X افتاده اید که امکاناتی معقول را در ازای قیمت منصفانه 180 دلار ارائه می کند، شاید بهتر باشد که اندکی دیگر صبر ...

اگر در این گرانی و شرایط اقتصادی به فکر خرید موبایل آنر 7X افتاده اید که امکاناتی معقول را در ازای قیمت منصفانه 180 دلار ارائه می کند، شاید بهتر باشد که اندکی دیگر صبر کنید. برند آنر اخیراً از دو موبایل 8X و 8X Max در کشور چین رونمایی کرده و به رسم همیشگی زیرمجموعه هواوی، حداقل یکی از این دو موبایل تا پیش از پایان سال جاری میلادی به دیگر بازارهای - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نی ریز استان فارس - جهان خواهد آمد.

در حالی که آنر 7X سال گذشته به نمایشگر «FullView» با نسبت ابعاد 2:1 و حاشیه های اندک مجهز بود، مدل امسال راه تک تک موبایل هایی که اخیراً توسط آنر و هواوی عرضه شده اند - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نی ریز استان فارس - را در پیش گرفته و بریدگی کوچکی شبیه به آیفون X در بخش بالایی نمایشگر دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نی ریز استان فارس
آنر 8X

نکته جالب اینجاست که مدل بزرگ تر 8X Max بریدگی کوچکتری به شکل اشک در بالای نمایشگر دارد؛ اما مدل استاندارد و 6.5 اینچی 8X تکنولوژی های بیشتری را در بریدگی عریض تر خود جای داده است. رزولوشن تصویر هر دو موبایل مشابه اما نه کاملاً یکسان است. مدل 8X Max همراه با نمایشگر 7.12 اینچی و رزولوشن 2244x1080 از راه می رسد و آنر 8X این رقم را با اندکی بهبود - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نی ریز استان فارس - به 2340x1080 می رساند.

آنر 8X به چیپست رقیب اسنپدراگون 710، یعنی کایرین - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نی ریز استان فارس - 710 هواوی مجهز است و ضمن تجهیز به 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، ورژنی دستکاری شده از اندروید 8.1 اوریو را همراه با پوسته EMUI به اجرا در می آورد.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نی ریز استان فارس
آنر 8X Max

8X و - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نی ریز استان فارس - 8X Max از پشت شباهت زیادی به یکدیگر دارند اما دوربین دوگانه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نی ریز استان فارس - مدل نخست، از دو - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نی ریز استان فارس - سنسور 20 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده و مدل کم جثه تر، از دو سنسور اندک ضعیف تر 16 و 2 مگاپیکسلی بهره می برد. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در 8X Max نیز به 16 مگاپیکسل در مدل «معمولی» 8X ارتقا - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نی ریز استان فارس - یافته اما طبیعتاً ابعاد بزرگ تر مدل مکس، به معنای ظرفیت بیشتر باتری 5000 میلی آمپر ساعتی اش در برابر باتری 3750 میلی آمپری 8X - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نی ریز استان فارس - است.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نی ریز استان فارس

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone