🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  2. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  4. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34013.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

هواوی میت ۲۰ لایت با چهار دوربین معرفی شد

به گفته یکی از سخنگویان هواوی قدرت میت ۲۰ لایت در تصاویر سلفی نهفته است. هواوی به صورت رسمی از جدیدترین میان رده خود رونمایی کرده که نام میت ۲۰ لایت را یدک می کشد. ...

به گفته یکی از سخنگویان هواوی قدرت میت ۲۰ لایت در تصاویر سلفی نهفته است.

هواوی به صورت رسمی از جدیدترین میان رده خود رونمایی کرده که نام میت ۲۰ لایت را یدک می کشد. این موبایل ابتدا در سایت بریتانیایی شرکت چینی رونمایی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندر انزلی استان گیلان - شد و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندر انزلی استان گیلان - پس از آن هواوی با انتشار یک بیانیه - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندر انزلی استان گیلان - خبری آن را تایید - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندر انزلی استان گیلان - کرد.

میت ۲۰ لایت از نمایشگر ۶.۳ - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندر انزلی استان گیلان - اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندر انزلی استان گیلان - در ۱۰۸۰ پیکسل (تراکم ۴۰۹ پیکسل در اینچ) با پنل - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندر انزلی استان گیلان - LTPS IPS، چیپست هشت هسته ای کایرین ۷۱۰، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندر انزلی استان گیلان

دوربین دوگانه اصلی این دستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندر انزلی استان گیلان - میزبان سنسورهای ۲۰ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه لنز f/1.8 و سنسور ثانویه ۲ مگاپیکسلی است که از قابلیت هایی نظیر فوکوس خودکار با تشخیص فاز، HDR Pro، اموجی های واقعیت افزوده و سه بعدی Qmoji و تصویربرداری سوپر اسلوموشن پشتیبانی می کند.

همانطور که عنوان شد کمپانی چینی این موبایل را با تمرکز بر تصویربرداری سلفی طراحی کرده و در همین راستا شاهد تعبیه دوربین سلفی دوگانه با سنسورهای ۲۴ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.0 و دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی هستیم.

از قابلیت های دیگر می توان به سنسور اثر انگشت در - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندر انزلی استان گیلان - پنل عقب، باتری ۳۷۵۰ میلی آمپر - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندر انزلی استان گیلان - ساعتی با پشتیبانی از - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندر انزلی استان گیلان - شارژ سریع (9V/2A)، واسط کاربری EMUI - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندر انزلی استان گیلان - 8.2 بر پایه اندروید اوریو ۸.۱ - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندر انزلی استان گیلان - و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره کرد.تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندر انزلی استان گیلان

کلیدهای - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندر انزلی استان گیلان - فیزیکی دستگاه در سمت راست جاخوش کرده اند و لبه سمت چپ نیز میزبان درگاه سیم کارت است.

بدنه مکب از فلز و شیشه دستگاه دارای ابعادی برابر با ۱۵۸.۳ در ۷۵.۳ در ۷.۶ - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندر انزلی استان گیلان - میلی متر و وزن ۱۷۲ گرم است. بهای در نظر گرفته شده برای میت ۲۰ لایت در بریتانیا ۳۷۹ پوند اعلام شده اما تاریخ عرضه آن در کشورهای - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندر انزلی استان گیلان - دیگر فعلا مشخص نیست.

این - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندر انزلی استان گیلان - موبایل نخستین محصول از سری پرچمدار میت ۲۰ است و دو مدل دیگر هم در ۲۴ مهر ماه در شهر لندن رونمایی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone