🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41011.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

طرح فضای سالم مجازی آماده‌ی بهره‌برداری شد

فعالیت رسانه‌ها دیجیتال امروز در کشورمان به سمتی رفته‌اند که دیگر نمی‌توان اثرگذاری آنها را برنوع دیدگاه و تفکر کاربران نادیده گرفت. در این راستا از سال ۹۳ طرحی با نام «سما» به منظور ایجاد ...

فعالیت رسانه‌ها دیجیتال امروز در کشورمان به سمتی رفته‌اند که دیگر نمی‌توان اثرگذاری آنها را برنوع دیدگاه و تفکر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان - کاربران نادیده گرفت. در این راستا از سال ۹۳ طرحی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان - با نام «سما» به منظور ایجاد فضای مجازی سالم و ایمن در دستور کار وزارت ارشاد - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان - قرار گرفت . حال رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال از آغاز مرحله بهره‌برداری طرح - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان - فضای سالم مجازی خبر داد و آمار‌های اجرایی این طرح را اعلام نمود.

«سیدمرتضی موسویان»، رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد ضمن - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان - تاکید بر فعالیت دوساله این مرکز بروی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان - طرح «سما» با هدف - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان - ایجاد فضای مجازی سالم، مفید و ایمن، طرح مذکور را این‌گونه تعریف نمود:

«اگر تمامی ناشران دیجیتال را در یک کشتی متصور شویم که به فرمان ناخدایی واحد به سمت هدف می‌روند بنابراین اینطور بگویم اگر ناخدای آن کشتی اشراف کاملی بر محتوای فضای مجازی نداشته باشد نمی‌تواند همگرایی بین ناشران ایجاد کند. در واقع طرح سما با ارائه شناسه شامد به تمام فعالان فضای مجازی به دنبال تحقق این همگرایی است.»

به گفته وی در حال حاضر ۱۳۰ هزار اپلیکیشن، ۷۰ هزار وب‌سایت و همچنین ۱۷ هزار کانال و صفحات اجتماعی توانسته‌اند کد شامد اخذ کرده و طرح را به مرحله بهره برداری برسانند.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان

همچنین موسویان برنامه‌های آینده این طرح در سطح بین - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان - المللی دانست و گفت:

«برنامه‌هایی را نیز در سطح تعاملات بین‌المللی تعریف کرده‌ایم که براساس آن برای اولین بار میز صادرات تهیه شده که می‌تواند نقشه راه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان - برای همه ناشران دیجیتال کشور باشد. همچنین در نظر داریم برای خردادماه سال آینده پاویونی را در نمایشگاه سدیت برای فعالان این حوزه داشته باشیم.»

طرح «سما» و لزوم اخذ کد شامد برای فعالیت در زمینه تولید محتوای دیجیتال، اظهارنظر‌های متفاوتی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان - از متخصصان - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان - این حوزه را به همراه داشته است. «عباس منصورنژاد» مدرس و پژوهشگر حوزه فضای مجازی، معتقد است که این مسئله همانند تمامی بحث‌های نظارتی مشابه فرصت‌ها و چالش هایی را ایجاد خواهد نمود. وی در این‌باره به دیجیاتو می‌گوید:

«به شخصه با ساماندهی این فضا - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان - موافقم چون با شفاف سازی طراحان،فعالان و صاحب امتیازان هر اپ، سایت و رسانه های دیجیتال، کاربران می‌توانند محتوای دلخواه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان - خود را بیابند. اما باید دید که اخذ کنندگان این کد در قبل مجوزی که گرفته اند، از خدمات حمایتی متفاوتی در زمینه‌های امنیتی، بیمه‌ای، مالی و یا حتی هویتی برخوردار خواهند شد یا خیر.»

او معتقد است در صورت نبود چنین امکانات حمایتی و یک سویه بودن این طرح نظارتی، کاربران ایرانی که علاقه‌ای - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان - به مانیتور شدن ندارند از کانال یا سایت مورد نظر پرهیز‌ نموده و طرح مذکور - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان - شکست خواهد خورد.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان

منصورنژاد باور دارد الزامی نبودن اخذ این - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان - کد و ایجاد سیستم امتیاز‌دهی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان - می‌تواند به سود این طرح باشد:

«اگر در ابتدای اجرایی شدن - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان - این - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان - طرح، شرایطی ایجاد شود که سایت‌ها خود به دنبال گرفتن این مجوز رفته و سیستم امتیاز و نمره دهی به صورت مشابه درجه بندی بازی‌های رایانه‌ای ایجاد شود و قسمت حمایتی این طرح پر رنگ‌تر شود، کاربر احساس تحت نظر بودن را نداشته و کم کم داشتن کد شامد را دلیلی بر کیفیت خدمات و محتوای ارائه شده تلقی خواهد کرد. اگر این اتفاق بیفتد طرح سما می‌تواند علاوه بر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان - بخش کسب‌وکار و مالی می‌تواند در حوزه‌های دیگر نیز موفق باشد.»

درست است که رسانه‌های دیجیتال درواقع نشریاتی بدون کاغذ هستند و از آنجایی که محتوای ‌آنها تاثیر به سزایی در ذهن مخاطب می‌گذارند نیاز به بازبینی و نظارت دارد اما اگر این روش با راهکار‌های درست خود عملی نشود عکس‌العمل منفی از مخاطبان دریافت خواهد نمود و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان - کسب‌وکار‌های این چنینی در جذب کاربران دچار مشکلاتی اساسی خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone