🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  3. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  5. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41004.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

کاربران از پخش نویز در اسپیکر مکالمه آیفون 10 خبر داده اند

تعدادی از کاربران آیفون 10 از مشکل جدیدی خبر داده اند که هنگام پخش صدای بلند از اسپیکر مکالمه به ایجاد خش خش و نویز منجر می شود. گفتنی است در آیفون های سری 7، ...

تعدادی از کاربران آیفون 10 از مشکل جدیدی خبر داده اند که هنگام پخش صدای بلند از اسپیکر مکالمه به ایجاد خش خش و نویز منجر می شود.

گفتنی است در آیفون های سری 7، 8 - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مازندران استان مازندران - و 10 اسپیکر - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مازندران استان مازندران - اصلی در قسمت پایین موبایل قرار دارد اما برای تولید صدای استریو، هنگام پخش موسیقی اسپیکر مکالمه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مازندران استان مازندران - نیز به کار - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مازندران استان مازندران - گرفته می شود.

بر اساس گزارش این کاربران که در سایت های مختلفی منتشر شده فارغ از اینکه محتوای پخش شده موزیک، ویدئو، - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مازندران استان مازندران - آلارم یا تماس دریافتی باشد، با افزایش حجم صدا اسپیکر دچار خش خش و نویز می شود.تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مازندران استان مازندران

لازم به یادآوری است که چند ماه قبل نیز برخی آیفون های 8 و 8 پلاس هنگام مکالمه دچار مشکل مشابهی شده بودند که اپل با ارائه یک - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مازندران استان مازندران - بروزرسانی آن را برطرف کرد. با این حال از  آنجایی که در آیفون 10 این مشکل به مکالمه محدود نمی شود مشخص نیست که این باگ نرم افزاری باشد.

این کمپانی در حال تعویض دستگاه هایی است که تحت تاثیر این باگ قرار گرفته اند. به گفته یکی از کاربرانی که موبایل خود را تعویض کرده، دستگاه جدیدی که در اختیار وی قرار داده - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مازندران استان مازندران - شده نیز دچار همان مشکل بوده است.

در مراجعه دوم وی به مرکز خدمات این کمپانی، کارشناس اپل با بررسی و - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مازندران استان مازندران - تائید مشکل - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مازندران استان مازندران - از احتمال نرم افزاری بودن این - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مازندران استان مازندران - باگ خبر داده است.

شایان ذکر است که در روزهای گذشته مشکلات دیگری از قبیل هنگ صفحه لمسی، ظاهر شدن خطوط سبز روی نمایشگر و اختلال در لبه های تاچ نیز در آیفون 10 مشاهده شده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone