🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38343.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

میزان تولید آیفون 10 در ماه های پیش رو احتمالاً کاهش می یابد

«نارسی چانگ» تحلیلگر موسسه JP Morgan اخیراً پیش بینی های خود از میزان تولید آیفون 10 را کاهش داده است. این تحلیلگر میزان تولید موبایل پرچمدار اپل را در سه ماهه اول سال جاری میلادی ...

«نارسی چانگ» تحلیلگر موسسه JP Morgan اخیراً پیش بینی های خود از میزان تولید آیفون 10 را کاهش داده است.

این تحلیلگر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - میزان تولید موبایل پرچمدار اپل را در سه ماهه اول سال جاری میلادی 15 میلیون پیش - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بینی کرده و این در حالی است که پیش از این عدد 20 میلیون واحد برای آن پیش بینی شده بود. همچنین برای سه ماهه دوم سال 2018 پیش از این میزان تولید 18 میلیون واحدی پیش بینی شده - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بود که این عدد نیز اکنون به 10 میلیون عدد کاهش یافته است.

چانگ برای تمام آیفون هایی که در حال حاضر تولید می شوند، پیش بینی قبلی خود برای سه ماهه اول 2018 را که 55 میلیون واحد بود، به 52 میلیون دستگاه کاهش داده. میزان تولید این آیفون ها در - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - سه ماهه دوم همین سال نیز از 45 میلیون دستگاه قبلی اکنون به 42 میلیون کاهش یافته است.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

در نهایت میزان تولید کل آیفون ها - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در سال 2018، برابر 225 میلیون دستگاه پیش بینی شده که به این ترتیب نسبت به سال قبل رشدی 9 درصدی را نشان می دهد.

یادآوری می کنیم که اپل همزمان با ارائه گزارش سه ماهه مالی ابتدایی سال 2018 خبر از فروش خوب آیفون 10 - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - داده بود. این کمپانی اعلام کرده بود که متوسط قیمت خرده فروشی آیفون ها از 755.78 دلار پیش بینی شده به 797 دلار افزایش یافته. به نظر می رسد این مسئله به لطف قیمت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بالای آیفون 10 برای کمپانی ساکن کوپرتینو محقق شده؛ آیفونی که حداقل قیمت آن برای مدل دارای حافظه داخلی 64 گیگابایت، 999 دلار است.

از سوی دیگر دیروز اعلام شده بود که اپراتور اسپرینت در شرایط - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - خاص آیفون 10 را با تخفیفی 50 درصدی به فروش خواهد رساند. این کمپانی اعلام کرده بود - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - که نسخه 64 گیگابایتی این تلفن هوشمند را به ازای - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پرداخت 20 دلار در ماه به کاربران خود خواهد فروخت. البته بر اساس قرارداد باید کاربران در عرض 18 ماه به حدی از خدمات این کمپای استفاده کنند که هزینه آیفون به کمپانی باز گردد. به این ترتیب شاید این گونه به نظر برسد که اسپرینت تصور می کند آیفون 10 برای برخی از کاربران بیش - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از حد گران است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone