🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  2. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36359.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

دادستانی کشور: نه توییتر رفع فیلتر می‌شود و نه تلگرام

به تازگی پایگاه اطلاع رسانی دولت خبر داده بود که نامه‌ای به کمیته‌ فیلترینگ با امضای ۶ وزیر و ۲ نماینده مجلس ارسال شده که خواستار رفع فیلتر از سامانه توییتر است. علیرغم افزایش امید ...

به تازگی پایگاه اطلاع رسانی دولت خبر داده بود که نامه‌ای به کمیته‌ فیلترینگ با امضای ۶ وزیر و ۲ نماینده مجلس ارسال - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر لنگرود استان گیلان - شده که خواستار - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر لنگرود استان گیلان - رفع فیلتر از سامانه توییتر است. علیرغم افزایش امید به رفع فیلتر توییتر، - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر لنگرود استان گیلان - دادستان کل کشور شب گذشته عنوان کرده است که این شبکه اجتماعی فعلاً رفع فیلتر نخواهد شد.

از آنسو «لعیا جنیدی» معاون حقوقی رییس جمهور در صفحه اینستاگرام منتسب به او (که بعدتر گفته شد یک اکانت جعلیست) خبری درباره رفع فیلترینگ تلگرام - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر لنگرود استان گیلان - تا جمعه منتشر کرد که این خبر هم توسط روابط عمومی معاونت حقوقی و معاون دادستانی تکذیب شد، به نظر می‌رسد فعلا شاهد رفع فیلتر هیچ‌یک از این دو سامانه نخواهیم بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر لنگرود استان گیلان

«حجت الاسلام محمدجعفر منتظری» دادستان - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر لنگرود استان گیلان - کل کشور در حاشیه جشن ستاد - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر لنگرود استان گیلان - حمایت از خانواده زندانیان درباره رفع فیلترینگ توییتر شفاف - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر لنگرود استان گیلان - سازی کرد و گفت که طرح این موضوع در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه وجهه قانونی ندارد:

«یک نامه دیگر هم مبنی بر رفع فیلتر دو سامانه دیگر دریافت کردیم که این دو توسط همین کمیته فیلتر شدند و امکان بازگشایی‌شان به دست همین کمیته هم فراهم - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر لنگرود استان گیلان - است ولی توییتر به موجب دستور - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر لنگرود استان گیلان - قضایی فیلتر شده و مادامی که شرایط توئیتر مثل گذشته باشد، دستور قضایی به استحکام خود باقی است.»

منتظری با کلایه از وزرای عضو کارگروه اظهار کرد که یک سال آنها را به جلسه دعوت می‌کردیم و نمی‌آمدند: «لذا موضوع رفع فیلترینگ این دو سامانه نیز در نوبت قرار می‌گیرد و بعد از رسیدگی به امورات یک سال گذشته که با نیامدن وزرا حل و فصل نشد، به این دو سامانه هم می‌پردازیم.»

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر لنگرود استان گیلان

از آنسو به محض انتشار خبری در صفحه اینستاگرام منتسب به «لعیا جنیدی» خبر رفع فیلترینگ تلگرام پیچید و روابط عمومی معاونت حقوقی رئیس‌جمهور اعلام کرد که وی هیچ اکانتی در شبکه‌های اجتماعی ندارد و خبر کذب است. معاون دادستانی کشور، «عبدالصمد خرم‌آبادی» هم ضمن تایید این موضوع در گفتگوی خبری خود با ایسنا گفت که رفع فیلترینگ تلگرام تا جمعه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر لنگرود استان گیلان - صحت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر لنگرود استان گیلان - ندارد: «رفع فیلتر تلگرام تا جمعه، صحت ندارد و - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر لنگرود استان گیلان - همانطور که پیش‌تر گفته شده، فیلتر تلگرام قطعی و دائمی است.»

بنا بر این اخبار فعلا هیچ‌یک از این دو - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر لنگرود استان گیلان - شبکه رفع فیلتر نخواهند شد و - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر لنگرود استان گیلان - دو سامانه‌ای که رییس دادستانی کشور گفته که قرار است در مدت زمانی نامشخص به رفع فیلترینگشان بررسی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر لنگرود استان گیلان - شود، هنوز برای عموم مردم نامشخص هستند ولی گمانه‌زنی رسانه‌ها به دو گزینه فیس‌بوک و یوتوب می‌رسد. در هر صورت باید - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر لنگرود استان گیلان - منتظر ماند و دید که قوه قضاییه و کمیته فیلترینگ در جلسات آینده‌شان چه تصمیمی خواهند گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone