🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  4. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  5. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36360.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

ربات هوش مصنوعی Xiaoice مایکروسافت رونمایی شد

گوگل در رویداد I/O 2018 قابلیت جالبی به نام «داپلکس» از دستیار صوتی خود را نشان داد که در آن دستیار با یک آرایشگاه و یک رستوران تماس می گرفت و در خواست رزرو وقت می کرد. ...

گوگل در رویداد I/O 2018 قابلیت جالبی به نام «داپلکس» از دستیار صوتی خود را نشان داد که در - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابلسر استان مازندران - آن دستیار با یک آرایشگاه و یک رستوران تماس می گرفت و در خواست - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابلسر استان مازندران - رزرو وقت می کرد. در آن زمان شایعه شده بود که مکالمه دستیار مجازی گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان ساختگی بوده است که این مسئله رد شد. حال - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابلسر استان مازندران - به نظر می‌رسد تلاش‌های گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابلسر استان مازندران - برای پیشرفت دستیار صوتی‌اش موجب شده که ربات هوش مصنوعی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابلسر استان مازندران - مایکروسافت یعنی XiaoIce به سرعت پیشرفت کند و قابلیت‌های مشابهی برای آن فراهم آید.

به تازگی غول صنعت نرم افزار در شهر لندن از Xiaoice (که شائو-آیس تلفظ می‌شود) رونمایی نمود. علاوه بر این کمپانی ردموندی اعلام کرده ربات هوش مصنوعی آنها به طور آزمایشی در چین مورد استفاده قرار گرفته و طی این مدت توانسته ۵۰۰ میلیون دوست اجتماعی پیدا کند که می‌تواند از طریق ۱۶ کانال مختلف در پیام‌رسان وی‌چت - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابلسر استان مازندران - با آنها ارتباط برقرار کند.

«ساتیا نادلا» مدیرعامل مایکروسافت درباره‌ی این هوش مصنوعی خاطرنشان کرد که Xiaoice هم اکنون یک برنامه‌ی تلویزیونی داشته، شعر می‌نویسد و در کشور چین به فرد مشهوری بدل شده است. علاوه بر این وی اعلام نمود با اینکه ربات - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابلسر استان مازندران - یاد شده بیشتر از طریق پیغام متنی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابلسر استان مازندران - ارتباط برقرار می‌کند، قادر است مانند دستیار گوگل با کاربران دیگر تماس برقرار کند. با این تفاوت که فناوری داپلکس به کار رفته در دستیار گوگل می‌تواند - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابلسر استان مازندران - با یک رستوران تماس گرفته و وقت معینی را رزرو کند اما ربات هوش مصنوعی مایکروسافت تنها وظیفه برقراری و حفظ - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابلسر استان مازندران - ارتباط با یک شخص را بر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابلسر استان مازندران - عهده خواهد داشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابلسر استان مازندران

همچنین نادلا می‌گوید این ربات قادر است در پلتفرم وی چت با کاربران مکالمه‌ برقرار کند و پس از آن با شما تماس بگیرد. مسئله زمانی جالب می‌شود که هوش مصنوعی دیالوگ‌های برقرار شده میان دو طرف را فراموش نکرده و پس از برقراری ارتباط، سعی می‌کند موضوع و صحبت‌های قبلی را ادامه دهد.

مایکروسافت فعلاً این ربات را تنها در چین به فرد مشهوری - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابلسر استان مازندران - تبدیل کرده اما مشخص نیست که چه زمانی قصد دارد آن را در ایالات متحده نیز عرضه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone