🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  3. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32160.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

بریدگی نمایشگر پیکسل ۳ ایکس ال ممکن است دارای حسگر واید برای گرفتن سلفی باشد

اخیرا خبر‌های زیادی راجع به پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال درز کرده و دیروز وبسایت 9to5Google به اعلام جزئیات بیشتری از این دو دستگاه پرداخت. در این خبر اعلام شده که دوربین دوگانه‌ی ...

اخیرا خبر‌های زیادی راجع به پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال درز کرده و دیروز وبسایت 9to5Google به اعلام جزئیات بیشتری از این دو دستگاه پرداخت. در این خبر اعلام شده که دوربین دوگانه‌ی احتمالی هر دو دستگاه ممکن است دارای سنسوری واید برای گرفتن عکس‌های سلفی ویژه باشند. همچنین این دوربین‌ها همراه با حالت پیشرفته‌ی عکاسی پرتره عرضه می‌شوند و به نظر می‌رسد که گوگل همچنان به استفاده از یک دوربین پشتی در تلفن‌های هوشمند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نیشابور استان خراسان - خود علاقه‌مند باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نیشابور استان خراسان

همه‌ی گزارشاتی که تا کنون درباره‌ی تلفن‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نیشابور استان خراسان - هوشمند جدید گوگل درز شده، استفاده‌ی این شرکت آمریکایی از بریدگی در نمایشگر در بالای تلفن‌های هوشمند پیش رو را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نیشابور استان خراسان - تایید می‌کند. همچنین وبسایت خبری 9to5Google اعلام کرده که دوربین دوگانه‌ی مورد استفاده در پیکسل‌های جدید می‌تواند خبر از سیستمی جدید برای تشخیص چهره باشد اما منابع خبری این موضوع را تایید نکرده‌اند. منبع خبری یادشده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نیشابور استان خراسان - همچنین به 9to5Google‌ اعلام کرده که تلفن‌های همراه بعدی این شرکت با تراشه‌ی مرکزی جدیدی به بازار خواهند آمد که باعث افزایش کارایی این دستگاه‌ها خواهد شد. اما درباره‌ی این موضوع به جزئیات بیشتری اشاره نشده است.

البته - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نیشابور استان خراسان - استفاده از سلفی‌های واید موضوع جدیدی نیست. پیش تر تلفن هوشمند G6 ال جی نیز امکان این موضوع را فراهم کرده بود. یکی از ویژگی‌های جذاب که اگر علاقمند به عکس - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نیشابور استان خراسان - برداری‌ همراه با تعداد زیادی از همراهانتان باشید، بسیار مفید واقع خواهد شد. در این حین، یک وبلاگ روسی که در زمینه‌ی تکنولوژی به تبادل اخبار مشغول است، عکس‌هایی از پیکسل ۳ را فاش کرده که با دوربین پیکسل ۳ ایکس ال گرفته شده. موضوعی که اگر حقیقت داشته باشد نشان از دوربینی فوق العاده برای پیکسل ۳ ایکس ال خواهد بود. تلفن‌های هوشمند پیکسل به قدرت فوق العاده‌شان در زمینه‌ی عکاسی مشهور هستند. بنابراین می‌توانیم مطمئن باشیم که تمرکز این شرکت آمریکایی همچنان روی همین موضوع خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone