🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32161.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی J2 Core، اولین موبایل اندروید گو سامسونگ معرفی شد

سامسونگ به تازگی از موبایل گلکسی J2 Core رونمایی کرده که اولین دیوایس مبتنی بر اندروید گو کمپانی کره ای به حساب می آید. همانطور که پیشتر افشا شده بود، این موبایل همراه با اندروید ...

سامسونگ به تازگی از موبایل گلکسی J2 - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان - Core - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان - رونمایی کرده که اولین دیوایس - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان - مبتنی بر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان - اندروید گو کمپانی کره ای به حساب می آید. همانطور که پیشتر افشا شده بود، این موبایل همراه با اندروید خالص - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان - از راه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان - نمی رسد. اندروید گو ورژنی سبک وزن از سیستم عامل گوگل است که اپلیکیشن های - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان - بهینه شده را روی دیوایس های اقتصادی به اجرا در می آورد و معمولاً به صورت دست نخورده روی دستگاه نصب می شود؛ اما سامسونگ تصمیم گرفته که رابط کاربری مخصوص خود را هم به گلکسی J2 Core بیاورد.

J2 Core به هنگام عرضه بر اندروید 8.1 مبتنی خواهد بود و فعلاً خبری از ورژن گو - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان - اندروید 9 پای نیست. این دستگاه به یک نمایشگر LCD با رزولوشن 960x540 مجهز شده و پردازنده اگزینوس 7570، قلب تپنده آن است. از دیگر مشخصات سخت افزاری نیز می توان به 1 گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.2 و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با گشودگی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان - f/2.2 - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان - اشاره کرد. باتری 2600 میلی آمپر ساعتی هم احتمالاً برای یک روز کامل کافی باشد.

کهکشانی جدید سامسونگ - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان - ساخته - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان - نشده تا قادر به تجربه فورتنایت روی آن باشید، اما نسخه سبک وزن سیستم عامل گوگل کاری می کند که محدودیت های حافظه، رم و باتری چندان به چشم نیامده و تجربه ای روان از کار با این موبایل هوشمند داشته باشید.

گلکسی J2 Core از امروز در هند و مالزی عرضه می شود و به مرور زمان، در دیگر نقاط جهان نیز در دسترس خواهد بود. قیمت گذاری دستگاه هنوز مشخص نشده اما مدل معمولی Galaxy J2 با قیمتی اندک بالاتر از 100 دلار فروخته می شود و به همین ترتیب، انتظار قیمت کمتر از 100 دلار برای گلکسی J2 Core چندان غیرمنطقی نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone