🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  3. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  5. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38090.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر فاش شده از شباهت نوار ناوبری اندروید P و آیفون X حکایت می‌کنند

گوگل ساعاتی پیش در اقدامی ناخواسته، یکی از قابلیت‌های جدید اندروید P را فاش کرد. از تصاویر فاش شده پیداست که در اندروید بعدی با یک نوار ناوبری جدید مواجه خواهیم بود که به ناوبری ...

گوگل ساعاتی پیش در اقدامی ناخواسته، یکی از قابلیت‌های جدید اندروید P را فاش کرد. - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - از تصاویر فاش شده - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - پیداست که در اندروید بعدی با یک نوار ناوبری جدید مواجه خواهیم بود که به ناوبری مبتنی بر ژست‌های حرکتی آیفون X شباهت انکارناپذیری دارد.

گزارشات تازه حاکی از آنند که گوگل در - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - طراحی این سیستم ناوبری جدید، مستقیما بعضی قابلیت‌های آیفون X - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - را - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - الگوی خود - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - قرار داده هر چند که همه چیز آن را از اپل کپی‌برداری نکرده است.

همانطور که در تصویر پایین می‌بینید، گوگل جای دکمه خانه همیشگی را با - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - یک آیکن کپسول مانند تعویض کرده که - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - هر چند از دکمه مخصوص این کار در آیفون X کوچکتر است، اما شباهت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - این دو را نمی‌توان انکار کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران

در کنار این آیکن نیز دکمه بازگشت به چشم می‌خورد. با این - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - وجود به نظر می‌رسد که دکمه Recents - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - (اپلیکیشن‌های اخیرا باز شده) در سیستم ناوبری جدید اندروید P حذف شده و برای دسترسی به اپ‌های اخیر لازم است که روی آیکن کپسول مانند - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - سوایپ کنید، درست مثل آیفون X با این تفاوت کوچک که در آن باید پس از سوایپ انگشت‌تان را هم مدتی روی صفحه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - نگه دارید.

همچنین با ضربه زدن روی آیکن هوم وارد منوی خانگی اندروید خواهید شد و اگر انگشت‌‌تان را مدتی روی آن نگه دارید شاهد - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - فعال شدن گوگل اسیستنت خواهید بود.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - آیا به غیر از این موارد، ژست‌های حرکتی دیگر آیفون X هم در اندروید P حضور دارند یا خیر. به عنوان مثال یکی از - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - این ژست‌ها سوایپ به چپ و راست در قسمت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - پایین صفحه آیفون X است که به شما امکان جابجایی میان اپ‌ها بدون نیاز به منوی اپ سوییچر را - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone