🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  2. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  3. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38072.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

تصویر جدیدی از موبایل G7 ThinQ ال جی با بریدگی نمایشگر منتشر شد

دو هفته‌ پیش، رندر‌هایی از موبایل ال جی جی 7 در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد پرچمدار بعدی ال جی، موبایلی خواهد بود که مانند آیفون 10 و اسنشال فون از بریدگی نمایشگر ...

دو هفته‌ پیش، رندر‌هایی از موبایل ال - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کمیجان استان مرکزی - جی جی 7 در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد پرچمدار بعدی ال جی، موبایلی خواهد بود که مانند آیفون 10 و - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کمیجان استان مرکزی - اسنشال فون از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کمیجان استان مرکزی - بریدگی نمایشگر بهرمند است. پس از آن، شرکت کره‌ای تایید کرد که این موبایل G7 ThinQ نام خواهد داشت و رندر‌های دیگری نیز از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کمیجان استان مرکزی - آن به دست آمد. حال یک تصویر رسمی از این موبایل منتشر شده که شایعات قبلی را تایید می‌کند.

این تصویر که توسط «ایوان بلس» افشاگر معروف در فضای مجازی منتشر شده، به عکس‌هایی شباهت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کمیجان استان مرکزی - دارد که ال جی از آنها برای معرفی و تبلیغات محصولاتش به - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کمیجان استان مرکزی - سراغ آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کمیجان استان مرکزی - می‌رود. با مشاهده‌ی کامل این عکس متوجه می‌شویم که کلید پاور این موبایل به پنل سمت راستش منتقل شده که این مسئله درستی رندر‌های افشا شده‌‌ی هفته‌ی قبل را تایید می‌کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کمیجان استان مرکزی

به نظر می‌رسد ال جی، راهکار - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کمیجان استان مرکزی - متفاوتی در تولید گوشی‌های جدیدش در پیش گرفته چرا که کلید پاور هر دو پرچمدار قبلی‌اش یعنی G6 و V30 در پنل پشتی آنها قرار داشت و حسگر اثر انگشت در آن تعبیه شده بود. البته گفته شده که حسگر اثر انگشت G7 ThinQ در همان پنل پشتی کنار دوربین دوگانه‌اش قرار دارد و خبری از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر نیست.

شایعات - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کمیجان استان مرکزی - حاکی از آن است که موبایل یاد شده به همراه یک ویژگی نرم افزاری متفاوت عرضه خواهد شد که کاربران می‌توانند با استفاده از آن، بریدگی تعبیه شده در گوشی را از نظرها مخفی کنند. به نظر می‌رسد G7 ThinQ درست همانند ال جی V30S ThinQ از یک تکنولوژی هوش مصنوعی متفاوت بهره می‌برد که قادر است ویژگی‌های ارتقا یافته‌‌‌ای به دوربین، دستیار هوشمند و ... اضافه کند. بدین ترتیب کاربران می توانند بدون نیاز به - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کمیجان استان مرکزی - دخالت دست، این موبایل را با فرمان های خود کنترل کنند.

قرار است از پرچمدار بعدی شرکت ال جی ماه آینده در دوازدهم اردیبهشت، به طور رسمی رونمایی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone