🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  2. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  4. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  5. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38105.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

با X5-Touch، نخستین موبایل ماهواره ای اندرویدی دنیا آشنا شوید

موبایل های ماهواره ای چندین سال است که در مناطق بسیار دور افتاده و خارج از دسترس به یاری کاربران خود آمده اند. حال کمپانی Thuraya با معرفی X5-Touch برای نخستین بار قابلیت های یک ...

موبایل های ماهواره ای چندین سال است که در مناطق بسیار دور افتاده و خارج از دسترس به یاری کاربران خود آمده اند. حال کمپانی Thuraya با - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ساری استان مازندران - معرفی X5-Touch برای نخستین بار قابلیت های - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ساری استان مازندران - یک موبایل ماهواره ای را در قالب - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ساری استان مازندران - یک تلفن هوشمند اندرویدی عرضه کرده است.

محصول مورد بحث نه تنها نخستین - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ساری استان مازندران - تلفن هوشمند ماهواره ای اندرویدی است، بلکه نخستین موبایلی است که علاوه بر امکان اتصال به ماهواره، قابلیت اتصال به شبکه موبایل GSM برای برقراری تماس های معمولی مشابه سایر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ساری استان مازندران - موبایل ها را داراست.

به کمک رابط کاربری اختصاصی موبایل X5-Touch، - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ساری استان مازندران - به راحتی می توانید نحوه برقراری یک تماس (ماهواره ای یا سلولار) را انتخاب کنید و تماس های دریافتی نیز به همین شکل تفکیک می شوند. به علاوه این که محصول Thuraya برای اولین بار امکان استفاده از اپلیکیشن ها را روی یک - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ساری استان مازندران - موبایل ماهواره ای فراهم می آورد.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ساری استان مازندران

X5-Touch گرچه از سخت افزار چندان قدرتمندی بهره نمی برد، اما به لطف پشتیبانی از استاندارد IP67 مقاومت خوبی در - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ساری استان مازندران - مقابل نفوذ آب و گرد و خاک دارد و همچنین به لطف یک باتری غول پیکر هرگز شما را در شرایط سخت و اضطراری تنها نخواهد گذاشت. ضمناً هیچ - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ساری استان مازندران - کمبودی نیز از بابت سایر قابلیت های ارتباطی از جمله وای فای، بلوتوت، جی پی اس - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ساری استان مازندران - و NFC احساس نخواهید کرد.

هنوز قیمت و تاریخ عرضه محصول جدید Thuraya اعلام نشده است، اما به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ساری استان مازندران - طور حتم در اختیار داشتن یک موبایل ماهواره ای اندرویدی به هیچ وجه ارزان نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone