🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  3. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  4. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  5. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38092.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ هم به اتهام سرقت تکنولوژی سنسورهای بیومتریک دادگاهی می شود

موسسه تحقیقاتی PACid که در زمینه تکنولوژی های رمزگذاری فعالیت دارد اخیراً پرونده ای قضایی علیه سامسونگ الکترونیکس شکل داده و دلیل آن، نقض پتنت های مرتبط با سنسورهای بیومتریک اش از سوی سامسونگ بوده ...

موسسه تحقیقاتی PACid که در زمینه تکنولوژی های رمزگذاری فعالیت دارد اخیراً پرونده ای قضایی علیه سامسونگ الکترونیکس شکل داده و دلیل آن، نقض پتنت های مرتبط با سنسورهای بیومتریک اش از سوی سامسونگ بوده است. این پرونده در دادگاه تگزاس شرقی تشکیل شده و PACid مدعی شده - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سقز استان کردستان - که سامسونگ حقوق سه پتنت اش را نقض کرده که دو تا از آنها در ایالات متحده و دیگری در کره جنوبی ثبت گشته و همگی به رمزنگاری اطلاعات ارتباط دارند.

شاکی پرونده توضیح می دهد که نقض حقوق پتنت ها با سه موبایل گلکسی اس 6، گلکسی اس 7 و گلکسی اس 8 انجام شده و مدل های Edge هر خانواده را هم شامل می شود. گفته می شود سامسونگ با سیستم های PASS و - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سقز استان کردستان - KNOX خود هم حقوق این پتنت ها را پایمال کرده است.

PACid می گوید که تکنولوژی هایش در هر سه سنسور بیومتریک این موبایل ها - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سقز استان کردستان - استفاده شده: یعنی سنسور اثر - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سقز استان کردستان - انگشت، سنسور تشخیص چهره و سنسور تشخیص عنبیه. مدارک قانونی این - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سقز استان کردستان - پرونده که به صورت عمومی در دسترس است نشان می دهد شعبه آمریکا سامسونگ الکترونیکس در روز - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سقز استان کردستان - دهم آوریل احضاریه ای برای حضور در دادگاه دریافت کرده؛ اما این کمپانی هنوز واکنشی به ماجرا نشان نداده.

PACid در حال حاضر رقم دقیقی برای غرامت مد نظر خود تعیین نکرده. گفتنی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سقز استان کردستان - است که بسیاری این شرکت را به عنوان یک «پتنت ترول» می شناسند که دائماً از شرکت های بزرگ تر شکایت می کند. با این حال PACid در - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سقز استان کردستان - وب سایت خود نوشته: «آنها ما را با چنین - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سقز استان کردستان - القابی خطاب می کنند چون ترجیح می دهند ایده هایمان را بدزدند به جای اینکه هزینه آنها را پرداخت کنند»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone