🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  5. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38101.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

هجوم دوربین‌ها به مارک زاکربرگ؛ استعاره‌ای از وضعیت حریم شخصی امروزی ما

هنگامی که مارک زاکربرگ در مقابل سناتورهای آمریکایی قرار گرفت تا به سوالاتی درباره موضع فیسبوک در قبال اطلاعات کاربران پاسخ دهد، جهان شاهد لحظه ای حیرت انگیز بود. این اتفاق زمانی به وقوع پیوست ...

هنگامی که مارک زاکربرگ در مقابل سناتورهای آمریکایی قرار گرفت تا به سوالاتی درباره موضع فیسبوک در قبال اطلاعات کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آزادشهر استان گلستان - پاسخ دهد، جهان شاهد لحظه ای حیرت انگیز بود. این اتفاق زمانی به وقوع پیوست که مدیرعامل فیسبوک به سمت صندلی خود حرکت کرد و با دیواری از لنزهای دوربین و تصویربردارانی مواجه شد که به یکدیگر تنه می زدند و در تلاش بودند تا بهترین تصویر را از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آزادشهر استان گلستان - مدیرعاملی ثبت - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آزادشهر استان گلستان - کنند که زیر رگباری از انتقادات قرار گرفته بود.

حریم شخصی زاکربرگ برای خبرنگاران هیچ اهمیتی نداشت و با او نه مثل یک انسان، بلکه مثل یک شی مسحورکننده برخورد شد. در آن لحظه، مارک زاکربرگ قطعاً متوجه شده که کاربران پلتفرم آنلاینش چه احساسی دارند. ذرات وجودی او با کمترین اعتنا به حقوق اش در حال موشکافی، رصد و ضبط برای آیندگان بود. چه خودش از این لحظه لذت برده باشد و به شکل معناداری با آن موافقت کرده باشد و چه خیر.

این احساس مشترکی است که تمام بینندگان این صحنه، چه افراد حاضر در جلسه و چه افرادی که کیلومترها آن طرف تر زندگی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آزادشهر استان گلستان - می کنند، به آن دست یافتند. و شبکه های اجتماعی طی روز گذشته پر بود از نظرات مختلفی که بعضی از آنها برای زاکربرگ دلسوزی کردند، برخی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آزادشهر استان گلستان - انگشت اتهام را به - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آزادشهر استان گلستان - سمت خبرنگاران گرفتند و البته برخی دیگر که این صحنه را یک بازنمایی اتفاقی از راه و روش فیسبوک در مدیریت حریم خصوصی کاربران می دانستند.

امروزه وقتی شما آنلاین می شوید، حفاظت از اطلاعات شخصی تان به اندازه جاخالی دادن - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آزادشهر استان گلستان - از قطرات آب در یک باران شدید بی معنی است. اگر می خواهید با دوستان تان ارتباط برقرار کنید، ایمیل های کاری رد و بدل کنید، خرید کنید، قبض هایتان را بپردازید یا هرکار ساده دیگری، مرورگر شما آکنده از کوکی هایی خواهد بود که اطلاعات تان را پایش - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آزادشهر استان گلستان - می کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آزادشهر استان گلستان

ارائه دانش کامل درباره شیوه های پایش اطلاعات و داده کاوی به تک تک کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آزادشهر استان گلستان - عادی، کاری غیرممکن است. تا حدی به خاطر همان موضوعی که زاکربرگ نیز خود به آن اشاره کرد؛ کمپانی هایی مانند فیسبوک و گوگل هیچ رقیب واقعی ای ندارند و به همین خاطر، کاربران هیچ گزینه جایگزینی ندارند.

لنز دوربین، سمبلی قدرتمند برای نظربازی جنسی است و این بار، تمام دوربین ها روی مدیرعامل شرکتی بودند که به جاسوسی از اطلاعات کاربران، یا حداقل عدم رعایت کمترین انتظارات ما از حریم شخصی، متهم شده است. بعد - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آزادشهر استان گلستان - از آن، برخی تصویربرداران حتی از دست نوشته های مارک زاکربرگ هم عکس گرفتند که نشان داد او برای سوالات بسیار دشوارتری نسبت به آن چیزی که سناتورهای آمریکایی مطرح کردند آماده بود.

هیچکس از رفتار غیرانسانی خبرنگاران با زاکربرگ و دست نوشته های وی که قرار بود محرمانه باقی بماند اما منتشر شد تا تمام جهان قادر به دیدنش باشد لذت نمی برد. اما مدیرعامل و موسس فیسبوک در جلسه ای با مضمون شفافیت و تجسس عمومی حضور داشت. بنابراین می توان گفت که او انتظار حریم شخصی چندانی نداشته و می دانسته که نشستن روی آن صندلی، به معنای هجوم دوربین ها خواهد بود. آیا می توان چنین چیزی را درباره کاربران فیسبوک نیز گفت که اطلاعات خود را به اشتراک گذاشته و با دوستان خود تعامل می کنند؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone