🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  3. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  4. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38085.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

طعنه مجلس به دولت در خصوص فعالیت گسترده سایت‌های شرط‌بندی

«امیر خجسته» رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز تاسف از خدمات سایت‌های شرط‌بندی آنلاین در کشور از وزیر ارتباطات کشورمان خواست که پاسخگوی هدر رفت میلیاردها تومان در ...

«امیر خجسته» رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز تاسف از خدمات سایت‌های شرط‌بندی آنلاین در کشور از وزیر ارتباطات کشورمان خواست که پاسخگوی هدر رفت میلیاردها - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان - تومان در این سایت‌ها باشد. - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان - او اظهار داشته که گویی هیچ - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان - عزمی برای برخورد با «این پدیده ی شوم و انگل گونه» وجود ندارد و این عدم - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان - پیگیری را موضوعی عجیب عنوان کرده است. دیجیاتو طی گزارشی مفصل درباره این سایت‌های شرط‌بندی و عواقب فعالیتشان برای اقتصاد، امنیت کشور و خود - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان - کاربران آنها پیش‌تر گفته بود.

عضو هیات - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان - رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان - با تاکید بر لزوم برخورد فوری و قاطعانه با فعالان این حوزه و از نگرانی خود درباره افزایش تعداد، - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان - مخاطبین و سرمایه های بیشتر گردانندگان این سایت‌ها گفت:

«افراد با فعالیت در این سایت ها می توانند ظرف مدت چند روز همه سرمایه خود را نابود کنند یا صاحب میلیون ها تومان سرمایه باد آورده شوند، این یکی از مصادیق بارز - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان - پولشویی است. آقایانی که ادعا دارند دست های شان بر روی دکمه ی فیلترینگ نمی رود لازم است در این موارد با جدیت برخورد کنند و مانع هدر رفت سرمایه این ملت باشند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان

«مهدی بدری»، وکیل دادگستری در گفتگو با دیجیاتو راه‌اندازی چنین سایت‌هایی را شرعا حرام و از وجهه قانونی نیز آنها را رد می‌کند و از تعجب خود و بسیاری از افراد دیگر مبنی بر گستردگی این شبکه‌های پولشویی می‌گوید:

«درآمد این سایت‌ها حداقل روزی صد میلیون تومان است و نکته جالب اینکه تمامی درگاه‌های انتقال - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان - و تراکنشات از مجراهای رسمی صورت می‌گیرد. بسیاری از کارشناسان حوزه آی‌تی لیست‌های این درگاه‌ها را روزانه منتشر می‌کنند، آیا اعضای دولت، پلیس فتا و یا مرکز ماهر نمی‌توانند این مساله را ریشه‌کن کنند؟»

به گفته او اگر هم سایتی از درگاه رسمی نتواند استفاده کند، درگاه‌ها را با پرداخت حق‌الزحمه اجاره می‌کند. این موارد شاید علی‌الظاهر مشکل‌دار نباشد اما نفس کار این سایت‌ها و همچنین ترویج پولشویی را به همراه دارد: «متاسفانه با وجود اینکه شاپرک تاحدی به این موضوع وارد شده ولی با فیلترینگ هر سایت فوری با تغییر دامین آنها مواجه می‌شویم.»

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان

بر اساس گزارش‌های مندرج در - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان - سایت شاپرک عنوان شده که در سال گذشته بیش از 130 درگاه شناسایی و بسته شده است با این وجود سایت‌های بت یا همان شرط‌بندی کماکان رشد قارچ‌گونه‌ای دارند.

«ژوبین پارسا» پژوهشگر ارشد اقتصادی معتقد است که فیلترینگ این درگاه‌ها راهی برای درمان این معضل نیست. او به برگزاری همایش‌های رسمی و با حضور چندصد نفر توسط این سایت‌ها و یا راه بازاریابی اینفلونسر مارکتینگ اشاره می‌کند و به دیجیاتو می‌گوید:

«تبلیغات این سایت‌ها توسط سلبریتی‌ها و حتی بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان با مبالغ بالا در اینستاگرام و تلگرام و سایر شبکه‌های مجازی در جریان است. رقم این تبلیغات به 30 الی 50 میلیون برای هر بار هم می‌رسد و این ارقام مشخص می‌کند که درآمدهای میلیاردی برای گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی وجود دارد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان

پارسا اعطای درگاه‌های آنلاین را منوط به ثبت شدن قانونی شرکت‌ها می‌داند ولی از ضعف قانون در این باره گلایه می‌کند که با تغییر زمینه کاری شرکت‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان - ثبت شده، قانونگذار پیگیر آنها نمی‌شود.

این کارشناس معتقد است که موجودی گرفتن کارت‌های عابربانک از طرق مختلف توسط - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان - خود بانک‌ها و یا از راه‌های مختص هکرها کاری بس آسان شده که بدون هیچ اطلاع‌رسانی به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان - دارنده کارت می‌تواند بارها و بارها صورت پذیرد. او این مساله را یکی از مشکلات بزرگ و طعمه خوبی برای - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان - هکرها عنوان می‌کند که با فهمیدن موجودی کارت‌های حاضر در این - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان - سایت‌ها سعی در افشا کردن اطلاعات حساب آنها می‌کنند. او همچنین این سایت‌ها را راه خوبی برای واریز مبالغ کلاهبرداری و دزدی و استفاده از سود آنها می‌داند بدون آنکه فرد مذکور قابل پیگیری و ردیابی باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان
سودجویان از - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان - هر راهی برای دریافت موجودی گرفتن کارت‌های دست مردم استفاده می‌کنند و این امر هنوز هم از راه‌های بسیاری بدون دانستن خود - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان - صاحب کارت امکان‌پذیر است

فعالیت سایت‌های شرط بندی که این روزها بیشتر با نام «پیش‌بینی» یا نام خارجی «بت» مشهور شده‌اند آنها را روز به روز بیشتر تبدیل به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان - فضاهایی خطرناک کرده و جلوگیری از گسترش و توسعه آنها بیش از پیش حس می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone