🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  2. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  3. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  4. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  5. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38093.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

به احتمال فراوان موبایل Mi 6X شیائومی ۵ اردیبهشت رونمایی می شود

دعوتنامه های شیائومی جهت شرکت در یک رویداد اختصاصی در ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت) به دست اهالی رسانه رسیده است. این همان روزی است که به احتمال فراوان میان رده جدید و درشت اندام این ...

دعوتنامه های شیائومی جهت شرکت در یک رویداد اختصاصی در ۲۵ آوریل - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - (۵ اردیبهشت) به دست اهالی رسانه رسیده است. این همان روزی است - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - که به احتمال فراوان میان رده جدید و درشت اندام این کمپانی یعنی موبایل Mi 6X رونمایی خواهد شد.

موبایل مورد بحث چندی پیش مجوزهای لازم را از رگولاتوری کشور چین دریافت کرده بود و قرار است مجهز به نمایشگری +FHD با قطر ۵.۹۹ اینچ و نسبت تصویر ۱۸:۹ باشد. در زیر این نمایشگر پردازنده ۸ هسته ای اسنپدراگون ۶۲۶ با کلاک هسته های ۲.۲ گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۶ جای خواهند گرفت. شیائومی برای - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - این محصول جدید ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا) در نظر گرفته است.

در بدنه پشتی موبایل Mi 6X شاهد حضور یک دوربین دوگانه (۲۰ و ۸ مگاپیکسلی) خواهیم بود. برای ثبت تصاویر سلفی نیز یک سنسور با کیفیت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - ۲۰ مگاپیکسلی در اختیار کاربر قرار می گیرد. ضمناً به مانند سایر محصولات این سازنده، سنسور اثر انگشت هم - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - به جای زیر نمایشگر، در بدنه پشتی موبایل تعبیه شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران

طبق شنیده ها این موبایل از دو سیمکارت پشتیبانی می کند و قرار است با سیستم عامل اندروید ۸.۱ و یک باتری ۲۹۱۰ میلی آمپر ساعتی روانه بازار شود.

هنوز در خصوص قیمت موبایل Mi 6X اطلاعی در دست نیست، ضمن این که برخی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - منابع معتقد هستند این گوشی هوشمند جدید در بازارهای خارج از - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - چین با نام Mi A2 در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone