🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  2. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  5. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22123.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

دوربین DSLR لایکا S3 با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی و قابلیت فیلمبرداری 4K رونمایی شد

روز گذشته دوربین فول فریم DSLR لایکا S3 با قابلیت فیلم برداری 4K و ثبت عکس های ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد. این محصول که تقریبا دو دهه بعد از مدل S2 معرفی شده مجموعه ای ...

روز گذشته دوربین فول فریم DSLR لایکا S3 - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گرگان استان گلستان - با قابلیت فیلم - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گرگان استان گلستان - برداری 4K و ثبت عکس های ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد. این محصول که تقریبا دو دهه بعد از مدل S2 معرفی شده مجموعه ای از بهبودها و به روز رسانی ها را به سری دوربین های قطع متوسط DSLR لایکا آورده و همزمان ظاهر کلاسیک محصولات این شرکت را نیز حفظ کرده است.

دوربین لایکا S3 از سنسور ۳۷.۵ مگاپیکسل در نسخه قبلی به ۶۴ مگاپیکسلی ارتقاء پیدا کرده که این افزایشی ۷۱ درصدی را نشان میدهد. این سنسور بزرگ امکان ضبط جزئیات بیشتر در صحنه های دارای کنتراست بالا را برای کاربر میسر می کند و از آنجا که ظرف ده سال گذشته حذف نویز بهبودی قابل توجه را در سنسور - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گرگان استان گلستان - دوربین ها تجربه کرده است محدوده ISO این محصول نیز به ۵۰ هزار افزایش یافته.

اما عکس های ۶۴ مگاپیکسلی حجم بالایی دارند و به همین خاطر نرخ عکاسی سریع با - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گرگان استان گلستان - لایکا S3 از ۳ فریم بر ثانیه فراتر نمی رود. همانطور که اشاره شد این - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گرگان استان گلستان - دوربین قابلیت فیلمبرداری 4K با نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه را دارد و چنانچه رزولوشن تصاویر به فول اچ دی کاهش داده شود میتواند نرخ فریم سریع تری را هم از آن دریافت کرد. پشتیبانی از تجهیزات اکسترنال برای ضبط محتوا و همچنین انواع میکروفن نیز برای این محصول فراهم شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گرگان استان گلستان

پشتیبانی از وای فای که حالا قابلیتی استاندارد در دوربین ها محسوب می شود از دیگر به بروزرسانی های در نظر گرفته شده برای S3 نسبت به نسل قبلی اش است که سازگاری لازم را با iOS، iPadOS و اندروید دارد. لایکا S3 همچنین با کمک اپ شاتل یا پلاگین های دیگر قابلیت اتصال به کامپیوتر و اپ هایی نظیر Adobe Lightroom Classic را دارد.

لایکا S3 ضمن حفظ ظاهر دوربین های کلاسیک DSLR بهترین عملکرد را در عکاسی و فیلمبرداری از خود به نمایش میگذارد و بدنه آن برای استفاده در شرایط جوی مختلف کاملا مهر و موم شده است. اما برای - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گرگان استان گلستان - علاقمندان به دوربین های - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گرگان استان گلستان - DSLR هم امکاناتی نظیر منظره یاب اپتیکال در نظر گرفته شده و با هر بار شارژ میتوان تا هزار عکس را با این دوربین گرفت.

لایکا S3 قرار است با قیمت ۱۹ هزار دلار وارد بازار شود؛ رقمی که از یک برند لوکس مانند لایکا کاملا انتظار می رود. اما نباید از یاد برد که S3 رقبای سرسختی چون فوجی فیلم GFX 100 صد و دو مگاپیکسلی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گرگان استان گلستان - ده هزار دلاری و  Hasselblad X1D پنجاه مگاپیکسلی ۶ هزار دلاری را پیش روی خود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone