🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  2. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38080.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

اندروید P می تواند میزان صدای دستگاه های بلوتوثی را به یاد بسپارد

با توجه به گزارش منتشر شده توسط وبسایت XDA-Developers به نظر می رسد اندروید 9 که با نام رمز P شناخته می شود، می تواند میزان صدا یا اصطلاحا ولوم (Volume) دستگاه های بلوتوثی را به خاطر ...

با توجه به گزارش منتشر شده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چناران استان خراسان - توسط وبسایت XDA-Developers به نظر می رسد اندروید 9 که با نام رمز P شناخته می شود، می تواند میزان صدا یا اصطلاحا ولوم (Volume) دستگاه های بلوتوثی را به خاطر بسپارد. بنابراین هر بار که دیوایسی را به موبایل وصل می کنید، فایل هایی صوتی با همان میزان صدایی که آخرین بار دستگاه فعال بود، پخش خواهند شد.

با توجه به حذف جک 3.5 میلیمتری در بعضی تلفن های هوشمند و محبوبیت بیشتر دیوایس های بی سیم، اهمیت بلوتوث روز به روز افزایش می یابد. با این حال در خیلی از اسمارت فون های امروزی، تنها یک میزان صدای معین برای دستگاه های بلوتوثی وجود دارد و بنابراین هر بار بسته - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چناران استان خراسان - به دستگاهی که وصل کرده اید، باید صدا را کم یا زیاد کنید.

گوگل در واقع می خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چناران استان خراسان - با اندروید P این مشکل را حل کند تا کسانی که چندین دستگاه را با موبایل شان همگام می کنند، دیگر با چنین مشکلاتی مواجه نشوند. البته برای استفاده از این ویژگی لازم نیست تا عرضه اندروید P - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چناران استان خراسان - (اگر این سیستم عامل روی موبایل اندرویدی تان منتشر شود) دست نگه دارید.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چناران استان خراسان

چون هم اکنون اپ های شخص ثالثی همانند Bluetooth Volume Control نیز همین کار را انجام می دهند و در آن می توانید برای هر دیوایس، یک ولوم متفاوت تعیین نمایید. انتظار می رود رونمایی کامل اندروید P به رویداد گوگل I/O 2018 که در بازه زمانی تاریخ 8 تا - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چناران استان خراسان - 10 مه (18 تا 20 اردیبهشت) برگزار می شود، موکول گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مروارید نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
نمایندگی شما آیا سمت مسکن مهر چناران کار انجام میده
پاسخ: بله در مسکن مهر شهر چناران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone