🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  4. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  5. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38104.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

نینتندو در ساخت تجهیزات جانبی برای کنسول سوییچ به کسب و کارهای نوپا رو می آورد

بنابر اخبار تازه، نینتندو در حال همکاری با شرکتی فعال در حوزه سرمایه گذاری به نام Scrum Ventures است و سعی دارد استارتاپ ها و تیم هایی را شناسایی کند که می توانند به توسعه ...

بنابر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اردستان استان اصفهان - اخبار تازه، نینتندو در حال همکاری با شرکتی فعال در حوزه سرمایه گذاری به نام Scrum Ventures است و سعی دارد استارتاپ ها و تیم هایی را شناسایی کند که می توانند به توسعه تجهیزات جانبی برای کنسول نینتندو سوییچ بپردازند. یکی از مهم ترین ویژگی های کنسول سوییچ، ماهیت - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اردستان استان اصفهان - ماژولار آن است که امکان اتصال قطعات تازه به بدنه را مهیا می کند. حالا به نظر می رسد نینتندو به دنبال ایده های جدید برای استفاده حداکثری از این مزیت است.

البته - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اردستان استان اصفهان - این رویکرد - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اردستان استان اصفهان - چندان هم تازه نیست و نینتندو از چند - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اردستان استان اصفهان - سال پیش با شرکت هایی مانند Niantic و DeNA برای توسعه بازی های موبایل (از جمله عنوان بسیار محبوب پوکمون گو) همکاری کرده. علاوه بر این قرار است نینتندو شراکت تازه ای با کمپانی یونیورسال بر سر فیلم سینمایی ماریو - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اردستان استان اصفهان - و یک پارک تفریحی با - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اردستان استان اصفهان - تم بازی های خودش نیز داشته باشد.

شرکت Scrum قرار است رابط میان تیم های نوپا و نینتندو باشد و ایده - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اردستان استان اصفهان - های آنها را طی پاییز پیش رو به نینتندو منتقل خواهد کرد. بعد از این، نینتندو به تیم های منتخب در عرضه محصولات شان به بازار کمک - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اردستان استان اصفهان - خواهد کرد و قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اردستان استان اصفهان - نیست - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اردستان استان اصفهان - این شرکت ژاپنی یا Scrum، سرمایه گذاری مستقیمی روی هیچ یک از آنها داشته باشند. ناگفته - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اردستان استان اصفهان - نماند که نینتندو به صراحت اعلام کرده این برنامه، شامل مفاهیم طراحی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اردستان استان اصفهان - بازی نمی شود و بنابراین ایده های مرتبط با بازی های جدید، مورد استقبال قرار نمی گیرد.

این خبر در حالی منتشر می شود که تا یک هفته دیگر، شاهد عرضه تجهیزات جانبی جدیدی برای کنسول نینتندو سوییچ خواهیم بود. Nintendo Labo تازه ترین ابداع کمپانی ساکن کیوتو است که امکان ساخت تجهیزات جانبی با ورقه های کارتنی و استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اردستان استان اصفهان - از آنها برای کسب تجربیات تازه از بازی های ویدیویی را مهیا می سازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone